به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، براساس این آئین نامه، مؤسسه های اعتباری موظفند اطلاعات و مدارک مربوط به جابجایی و تعطیلی شعب، باجه ها و یا دفاتر نمایندگی خود را که به تصویب هیأت مدیره مؤسسه اعتباری رسیده است، حداقل سه ماه قبل از ارائه درخواست جابجایی و تعطیلی هر یک از شعب، باجه ها و یا دفاتر نمایندگی خود، در سامانه ثبت کرده و فرم چاپی مندرج در سامانه را پس از امضای مدیرعامل و یا یکی از اعضای هیأت مدیره به همراه مصوبه هیأت مدیره به اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی ارسال کند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم