فرار از خانه به خاطر دوست اینترنتی

دختر جوان پس از آشنایی با پسری در واتس‌آپ، فریب او را خورد و از خانه گریخت.
کد خبر: ۸۵۷۶۹۳

به گزارش جام‌جم، 14 آبان امسال خانواده‌ای با حضور در اداره پلیس آگاهی شهر یاسوج از ناپدید شدن دختر دانشجوی خود خبر دادند و برای یافتن او کمک خواستند. با تحقیق از این خانواده مشخص شد دختر جوان آنها به عنوان دانشجوی مهمان در دانشکده فنی و حرفه‌ای یاسوج درس می‌خوانده و قرار بوده آخر هفته به خانه‌شان در شهر دیگری بازگردد که ناپدید شده و کسی از او خبری ندارد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و شروع تحقیقات، ماموران به تحقیق از مدیر و دیگر مسئولان دانشگاه محل تحصیل این دختر گمشده پرداختند که مشخص شد وی پنج روز اول هفته را سر کلاس درس حضور داشته و از روز پنجشنبه دانشگاه را ترک کرده و پس از آن ناپدید شده است. مشخصات دختر گمشده در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا این که با گذشت دو هفته ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، دختر جوان در شهرکرد مشاهده شده است. ماموران به این شهر اعزام شده و او را همراه پسری جوان یافتند.

این دو نفر با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند که مشخص شد دختر دانشجو زمانی که در شهر کرد درس می‌خوانده، با این پسر جوان در واتس‌آپ آشنا شده و فریب او را خورده است. سپس با اعتماد به دوست اینترنتی‌اش، تصمیم گرفته دانشگاه و خانه‌اش را ترک کند و نزد پسر جوان برود غافل از این که چه سرنوشت تلخی برای خود و خانواده‌اش رقم خواهد زد .

در این مرحله، دختر جوان که به اشتباه خود پی برده بود، تحویل خانواده‌اش شده و به خانه بازگشت و برای پسر جوان نیز قرار قانونی صادر شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها