عجایب نمایشگاه لاس‌وگاس از نگاه کلیک

CES ویترین رویاها

جوایز نوآوری CES 2016 مشخص شد

چند ماه بیشتر به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی CES 2016 نمانده که جوایز آن نیز اعلام شد. نمایشگاه CES که از مهم‌ترین رویدادهای فناوری اطلاعات است، هر سال در لاس وگاس برگزار می‌شود و مهم‌ترین شرکت‌های فناوری دنیا در آن جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۷

امسال نیز سامسونگ الکترونیکس با دریافت 38 جایزه مختلف و ال‌جی الکترونیکس با 21 جایزه، محصولات نوآورانه خود را محک زدند. جوایز نوآوری CES هر سال با حضور افراد برجسته‌ای از مهندسان، طراحان و روزنامه‌نگاران و با در نظر گرفتن معیارهایی مانند زیبایی‌شناسی، نوآوری در طراحی، کیفیت، کمک به زندگی و ارزش کاربران به محصولات برتر داده می‌شود.

محصولات برگزیده سامسونگ در 18 گروه ازجمله موبایل، تبلت، مانیتور، تلویزیون، گجت‌های پوشیدنی، انواع حافظه‌ها و... دسته‌بندی شدند که می‌توان به ساعت هوشمند Gear S2 به دلیل طراحی منحصر به فرد، تلفن هوشمند گلکسی +S6 edge و گلکسی ویو که تجربه جالبی از تماشای ویدئو، دسترسی به انواع محتوا و بازی‌های ویدئویی تعاملی را فراهم می‌کند، هدست واقعیت مجازی Gear VR که به آخرین تلفن‌های هوشمند سامسونگ وصل می‌شود، حسگر خواب SleepSense،
هارد
PRO 512 GB 950 ، PRO 2TB 850 و چیپ LPDDR4 اشاره کرد.

گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های ال‌جی‌ نیز برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب جایزه نوآوری CES شدند. گوشی هوشمند V10 که براساس خلاقیت ذهنی طراحی شده، تجربه مولتی مدیای منحصر‌به‌فردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ساعت‌های هوشمند Urbane، هدست بلوتوثی Tone Active، صفحه کلید قابل حمل بی‌سیم Rolly Keyboard، مانیتور UltraWide و تلویزیون‌های 77 اینچ 4K OLED ال‌جی از دیگر محصولات برنده جوایز نوآوری بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها