فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران:

مسائل سوریه اثر مستقیم بر امنیت ایران دارد

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نقش شهید همدانی در مقاومت سوریه برجسته بود، گفت: امنیت در سوریه اثر مستقیم روی امنیت ایران خواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۵۷۱۰۳
مسائل سوریه اثر مستقیم بر امنیت ایران دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری در حاشیه مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت شهید همدانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شهید همدانی چه نقشی در دفاع از حریم «آل‌الله» و تاثیر آن در امنیت داخلی ایران داشت؟ اظهار کرد: از ویژگی‌های برجسته شهید همدانی، اخلاق، مهربانی، مردمداری و صداقتش بود که این ویژگی‌ها وی را نسبت به دیگر سرداران شهید ما برجسته‌تر کرده بود.

وی با بیان اینکه بدرقه باشکوه مردم تهران و همدان نیز بیانگر همین مساله بود، گفت: نقش ایشان در مقاومت سوریه برجسته بود؛ زیرا اولین فرمانده‌ای که در شکل‌گیری مقاومت سوریه نقش تعیین‌کننده‌ای داشت.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: بدون تردید می‌توان گفت اگر شهید همدانی نبود، در ماجرای دو یا سه سال پیش دمشق سقوط کرده و معلوم نبود جبهه مقاومت با چه وضعی مواجه می‌شد.

سرلشگر جعفری تصریح کرد: همه شهیدان و رزمندگان چه ایرانی و چه غیرایرانی که در حال تلاش، کار مستشاری و جنگ هستند، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.

وی در خصوص نقش شهادت سردار همدانی در امنیت داخلی کشور ما گفت: بدون تردید اثر غیرمستقیمی که می‌گذارد، این است که در کشوری مثل سوریه با این بافت جمعیتی مذهبی و قومی، وقتی کارشان پیش نمی‌رود و اهدافشان محقق نمی‌شود، اثر مستقیم روی امنیت ما نیز خواهد گذاشت.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: همه احساس می‌کنند این مساله همبستگی تنگاتنگی با ما دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها