اخبار لژیونرها

هم کریم گل زد هم گوچی

جام جم ورزشی: تیم فوتبال چارلتون اتلتیک در حضور مهاجم ایرانی‌اش مقابل میهمان خود، شفیلدونزدی به برتری دست یافت. تیم پانیونیوس یونان هم
کد خبر: ۸۵۳۹۵۲
هم کریم گل زد هم گوچی

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ از ساعت 18:30 دیروز تیم چارلتون اتلتیک میزبان تیم شفیلدونزدی بود که جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه به برتری 3 بر یک چارلتونی‌ها انجامید.

در این دیدار که رضا قوچان‌نژاد از ابتدا تا دقیقه 82 در ترکیب چارلتون بود، سرخپوشان توسط جانی جکسون (26)، سیمون ماکینوک (45) و رضا قوچان‌نژاد (55) به گل رسیدند و در مقابل دروازه‌شان توسط فرناندو مارتین فورستیری در دقیقه 73 باز شد.

شاگردان کارل فرایه بلژیکی با این برد 13 امتیازی شدند، اما همچنان در رده بیست‌و‌دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال انگلیس جای دارند.

تیم پانیونیوس یونان نیز در هفته دهم سوپر لیگ یونان در دیداری خانگی به مصاف پلاتانیاس رفت که در پایان این مسابقه به پیروزی 2 بر یک رسید.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی پانیونیوس در این دیدار از دقیقه 73 به جای آناستاسیوس باکستاس وارد میدان شد و در حالی که بازی با نتیجه تساوی یک - یک دنبال می‌شد، برای تیمش در دقیقه 80 گلزنی کرد تا پانیونیوس به سه امتیازی ارزشمند برسد.

دیگر گل پانیونیوس را آناستاسیوس کارامانوس در دقیقه هشت به ثمر رساند و برنارد ایتوئا اونانگا در دقیقه 51 برای پلاتانیاس گلزنی کرد.

به گزارش تسنیم، پانیونیوس با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها