نگاهی به مجموعه‌هایی که سری‌های مختلفی از آنها ساخته شد

لطفا، همون همیشگی

با شماره‌گیری کد «021» رادیوهای خود را بر موج «صدای پایتخت»، فرکانس 9.40 مگاهرتز تنظیم کنید.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۲
تنظیم «صدای پایتخت» با شماره‌گیری کد «021»

به گزارش جام جم سیما ، تهیه‌کننده برنامه «صفر بیست‌ویک» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص این برنامه رادیویی گفت: «صفر بیست‌ویک» در واقع یک مجله تحلیلی، سرگرمی است که علاوه‌بر بعد سرگرمی، نقدهای کوچکی بر فضاهای اجتماعی، فرهنگی هنری و ورزشی دارد، سابق بر این برنامه را با ساختار مسابقه صدایش می‌کردیم که در حال حاضر بعد از مسابقه «صد در صد»، با «صفر بیست‌ویک» شنونده‌ یک مجله‌ رادیویی هستیم.

میثم عبدی در ادامه در مورد تفاوت‌ها مابین دو برنامه «صد در صد» و «صفر بیست‌ویک» گفت: این برنامه صرفاً مسابقه نیست، مخاطب به عنوان یک شرکت‌کننده، شنونده یک برنامه ترکیبی است که بخشی از آن را مسابقه و آیتم‌هایی چون «هنر مثبت و مثبت هنر»، «کی چی گفته، کی چی میگه، من این وسط چی میگم» در خود جای داده است.

مجری برنامه «صبح تهران» پیرامون محتوای آیتم‌های مختلف برنامه «صفر بیست‌ویک» افزود: غزل نهانی مجری و مؤلف بخش «هنر مثبت و مثبت هنر» است که سعی در تحلیل مسائل فرهنگی هنری دارد و همچنین قسمت دیگر از این برنامه که نگاه کوتاهی بر اتفاقات حاشیه‌ ورزش می‌اندازد.

وی درباره آیتم ورزشی توضیح داد: در شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، بخش‌ها و برنامه‌های ورزشی بسیاری را شاهد هستیم و ما تلاشمان را کرده‌ایم که در برنامه «صفر بیست‌ویک» به تبعات اجتماعی و حاشیه‌های ورزشی از دریچه نگاه طنز بنگریم، حاشیه‌هایی که از نگاه طنز محمد نه برادر تحت عنوان «کی چی گفته، کی چی میگه، من این وسط چی میگم» نقد و تألیف شده است.

عبدی مسابقه تلفنی «صفر بیست‌ویک» را اینگونه تشریح کرد و گفت: در اصل ما در مسابقه تلفنی «صفر بیست‌ویک» یک امتحان در 3مرحله از شنوندگان خود می‌گیریم، که در گام اول در سه سؤال 2.5 نمره‌ای اطلاعات عمومی مخاطبان را در بخش‌های تاریخی، سیاسی، اجتماعی و هنری می‌سنجیم که در مجموع 7.5 نمره دارد و در دو گام دیگر مسابقه، شنونده باید به 10سؤال در زمان محدود جواب‌های معکوس بدهد که 5 نمره دارد و در گام آخر دو شخصیت نمایشی «آقای تکرر» و «آقای اقلیدس» در بین صحبت‌هایشان به یک ضرب‌المثل اشاره می‌کنند و مخاطب باید بعد از پخش این آیتم نمایشی، آن ضرب‌المثل را حدس بزند که این بخش هم 7.5 نمره را به خود اختصاص داده است و در پایان باید 20 نمره کامل را مسابقه شنوندگان دریافت کنند.

مجری برنامه «تهران در شب» به بازخورد مثبت شنوندگان رادیو تهران اشاره کرد و افزود: نسبت به تغییرات چشمگیری که در برنامه با آن روبرو بودیم، توانستیم بازخورد مثبتی را از مخاطبان جلب کنیم و به نوعی گویا شنونده منتظر این تغییر رویکرد بود و با افزایش مخاطب در برنامه «صفر بیست‌ویک» روبرو شدیم.

وی در خصوص نامگذاری برنامه با عنوان «صفر بیست‌ویک» عنوان کرد: برنامه بر موج شبکه رادیویی تهران و مخصوص استان تهران و شهرهای حومه است، بنابراین انتخاب «صفر بیست‌ویک» بهترین گزینه برای نامگذاری بود و ما سعی کردیم، اکثر سؤالات و آیتم‌ها را بر محوریت استان تهران و اتفاقات این استان بپرسیم و قرار بدهیم.

عبدی در پایان یادآور شد: بزودی تغییرات جدیدی با تصمیم‌گیری دیگر همکاران به برنامه اضافه می‌شود.

گفتنی است؛ برنامه «صفر بیست‌ویک» یک هفته در میان با تیم کاری بشیر جعفری‌نیا و هفته‌ بعد به تهیه‌کنندگی میثم عبدی و اجرای ساحل کریمی و وحید رونقی بر روی آنتن شبکه رادیویی تهران می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید جعفرپور
-
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
۰
۰
لطفا من رو در مسابقه خوبتون شركت دهید
۰۹۳۸۴۳۷۵۷۹۲
سپاسگزارم

نیازمندی ها