جوانسازی پوست با گوجه فرنگی

این ژل طبیعی پوست شما را جوان می کند

با ماساژ دادن پوست به ویژه صورت سلول‌های مرده جای خود را با نو عوض کرده و این کار سبب شادابی پوست می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۵
ماساژ صورت پوست را جوان می‌کند
به گزارش جام جم سرا، دکتر فرح‌بخش متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شادابی پوست در فصول سرما اظهار داشت: برای داشتن پوستی شاداب و نرم، آن هم در فصول سرد سال باید هر روز به صورت منظم از مصرف ویتامین‌ها غافل نشویم.
وی بیان کرد: هرچقدر پوست‌ها مرطوب باشد کمتر در معرض آسیب در فصل‌های سرد قرار می‌گیرد و برای محقق شدن این امر باید زیاد آب نوشید و از املاح معدنی مانند آهن و فسفر به صورت منظم استفاده کنیم.
این متخصص با بیان اینکه کم‌خونی و بیماری‌های کبدی پوست را تیره‌ می‌کند، افزود: ماساژ دادن صورت به خصوص در اول صبح سبب از بین رفتن سلول‌های مرده روی پوست شده و منافذ پوست باز می‌شود و همین امر سبب تبادل هوای کافی با سلول‌های پوست خواهد شد.
فرح‌بخش ابراز داشت: برای داشتن پوستی مرطوب و مناسب باید در فصول سرد از کرم‌های مناسب استفاده و روزانه به طور مرتب 3-2 فنجان چای و قهوه نوشیده تا آب بدن تأمین شود.
وی ادامه داد: برای داشتن پوستی زیبا و شاداب باید میوه‌ و سبزی‌جات را زیاد مصرف کنیم، زیرا این مواد غذایی حاوی مقادیر زیادی املاح و ویتامین‌های مختلف است که همگی برای شادابی پوست مفید و سودمند هستند.
فرح‌بخش اضافه کرد: استرس زیاد سبب به وجود آمدن چین و چروک شده و طراوت و با نشاطی پوست را از بین می‌برد، لذا برای پوستی جوان باید آرامش روحی و روانی خود را حفظ‌ کرد و در همه حال خونسرد باشیم.
وی در پایان گفت: استفاده از روغن‌هایی مثل کره بادام زمینی، روغن زیتون و همچنین خوردن مغزهای آجیل و دانه‌های گیاهی برای پوست بسیار سودمند و مفید است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها