حال و هوای داخل و خارج آزادی، قبل از دربی + فیلم

کسانی که دوست دارند حال و هوای ورزشگاه آزادی در صبح روز برگزاری مسابقه استقلال و پرسپولیس را ببینند، می توانند با تماشای این هشت ویدئو کوتاه، از گوشه هایی از رخدادهای قبل از بازی مطلع شوند.
کد خبر: ۸۵۱۰۳۴
حال و هوای داخل و خارج آزادی، قبل از دربی + فیلم

هشتاد و یکمین دربی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز جمعه 8 آبان 94 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشگاه آزادی و خیابان های اطراف آن، در هوای بارانی اواسط پائیز تحت تاثیر برگزاری این بازی بود و رنگ های قرمز و آبی، آرام آرام به سمت ورزشگاه در حرکت بودند.
کسانی که تاکنون به ورزشگاه آزادی نرفته اند و آنهایی که دوست دارند ببینند حال و هوای رفتن به ورزشگاه برای تماشای دربی امروز چگونه است، می توانند گوشه هایی از اتفاقات و رخدادهای قبل از این مسابقه را در این ویدئوها تماشا کنند.

در این فیلم خودروهای هواداران قرمز و آبی در اتوبان تهران - کرج هواداران استقلال و پرسپولیس، پیاده در مسیر ورزشگاه آزادی تماشاگران سرخابی در حال رفتن به ورزشگاه محل فروش بلیت های شهرآورد (بلیت پشت دروازه ها 13 هزار تومان)لحظه باز شدن درب های ورزشگاه آزادی واکنش تماشاگران به پخش برنامه های شبکه خبر از اسکوربورد ورزشگاه. وقتی تصویر عابدزاده پخش می شد، پرسپولیس ها تشویق می کردند و وقتی هاشمی نسب صحبت میکرد، استقلالی ها ابراز خوشحالی می کردند.

منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها