هفته دهم لیگ برتر انگلیس

جنگ سرد دربی منچستر +گزارش تصویری

هفته دهم لیگ برتر انگلیس

همه نگاه ها به دربی شهر منچستر

جام جم ورزشی: در حساس ترین مسابقه هفته دهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:35 منچستریونایتد در خانه خود به مصاف همشهری آماده اش یعنی منچسترسیتی می رود.
کد خبر: ۸۴۹۳۷۹
همه نگاه ها به دربی شهر منچستر

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، منچسترسیتی و منچستریونایتد به ترتیب رده های دوم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند با این تفاوت که یک بازی نسبت به اکثر تیم ها کمتر دارند. سیتی 21 امتیازی است و یونایتد 19 امتیازی.

منچستریونایتد

شیاطین سرخ در این فصل شرایط ویژه ای دارند. آنها جز مدعیان هستند اما نوسانات زیادی از خود نشان داده اند، از شکست سه بر صفر مقابل آرسنال تا پیروزی های قاطع مقابل اورتون.

برگ برنده منچستریونایتد در این دیدار وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ است که در دربی های شهر منچستر با زدن 11 گل رکوردار است. به یادماندنی ترین گل او در سال 2012 با یک قیچی برگردان فوق العاده به ثمر رسید. مارسیال ستاره نوجوان و آماده یونایتد دیگر برگ برنده منچستری هاست.
لوک شاو، پدی مک‌نیر و اشلی یانگ، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با یک بازی کمتر نسبت به رقبا، با کسب 21 امتیاز از 9 بازی در رده ی دوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند. سیتی نیز فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد. آنها شروعی بسیار خوب داشتند و ناگهان دچار افت شدیدی شدند و بار دیگر به نظر می‌رسد در جال بازگشت به اوج هستند. آمار دربی‌های اخیر منچستر به نفع سیتی می‌چربد. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 4 پیروزی برای سیتی و 1 پیروزی برای یونایتد به ثبت رسیده است.سمیر نصری، فابین دلف و گائل کلیشی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند ولی ونسان کمپانی به ترکیب اصلی تیم بازگشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها