سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

دربی ایران بزرگترین بازی در قاره آسیاست

کمتر از یک هفته به دربی استقلال و پرسپولیس زمان باقیست، اما برانکو فعلا تمام تمرکزش را روی بازی با ملوان گذاشته است، دیداری که فردا (دوشنبه) در آزادی برگزار می‌شود. سرمربی پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: شرایط ما خوشبختانه بهتر و بهتر می‌شود و فقط مایکل(اومانیا) مصدوم است.
کد خبر: ۸۴۹۲۷۹

مهدی طارمی دو اخطاره است و این در حالی است که پرسپولیس بعد از بازی با ملوان باید مقابل استقلال در دربی 81 حاضر شود. برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد طارمی در بازی با ملوان بازی نکند تا به بازی با استقلال برسد، گفت: دربی را رها کنید! اصلا علاقه ندارم الان و در این روزها که قبل از بازی با ملوان است بخواهم به دربی فکر کنم. ما هیچ حسابگری انجام نمی‌دهیم. این‌که بخواهیم بازیکنی را برای دربی حفظ کنیم این‌طور نیست و مطمئن باشید مقابل ملوان بهترین ترکیب را به میدان می‌فرستیم.

برانکو درباره تیم ملوان هم گفت: ملوان تیم خیلی خوبی است. ما به سختی این تیم را در جام حذفی شکست دادیم، اما باید بدانید که هر بازی با بازی دیگر فرق می‌کند و نمی‌توان گفت همه بازی‌ها شبیه هم است. ما می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم و نتیجه آن نامعلوم است. از طرف دیگر هم سرمربی ملوان حمید استیلی است که پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناسد.

پرسپولیس در حالی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ملوان برود که سه بازیکن این تیم دو اخطاره بوده و در صورتی که در این بازی اخطاری بگیرند، دربی 81 را از دست خواهند داد. مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور سه بازیکن دواخطاره پرسپولیس هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها