مظنون اصلی قتل زن میانسال در جنوب تهران پس از دستگیری منکر قتل شد.
کد خبر: ۸۴۷۱۶۲
انکار قتل زن میانسال توسط مرد افغان

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، راز این جنایت، یک ماه قبل با سر و صداهای دختربچه‌ای فاش شد. با حضور اهالی در واحد شماره 5 ساختمان چهار طبقه، آنها با جسد غرق خون زن 43 ساله رو به رو شدند. با اعلام موضوع به پلیس و تیم جنایی، بلافاصله آنها در محل قتل حاضر شدند.

پزشک جنایی پس از معاینه جسد علت مرگ او را خفگی به علت وجود دستمال کاغذی در گلو و اصابت ضربات متعدد چاقو به شکم و پهلویش اعلام کرد.

با مشخص شدن علت قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در بررسی خانه توانستند چاقویی خونین را در زیر تخت کشف کنند که دختر مقتول اعلام کرد چاقوی آشپزخانه متعلق به آنهاست.

دختر خردسال مقتول در باره روز حادثه گفت: دیشب من خواب بودم و متوجه ورود کسی به خانه نشدم ولی صبح وقتی از اتاقم خارج شدم مادرم در پذیرایی نبود. وقتی به اتاق خوابش رفتم او غرق خون روی تخت افتاده بود.

با انجام تحقیقات از اهالی مشخص شد ژیلا پس از جدا شدن از همسرش با دخترش در این خانه زندگی می‌کرد و از چندماه قبل افرادی به این خانه رفت و آمد داشته‌اند. با به دست آمدن این سرنخ ماموران تحقیقاتشان را روی آنها متمرکز کرده و توانستند آخرین نفری را که به این خانه رفت و آمد داشته شناسایی کنند.

در بررسی دوربین‌های مدار بسته سوپر مارکت محله، تصویر مظنون اصلی هنگام خرید شارژ تلفن همراه به دست آمد. در حالی که نزدیک به یک ماه از قتل زن 42 ساله می‌گذشت مظنون اصلی که تبعه افغانستان است روز پنجشنبه در حوالی خیابان 13‌آبان شناسایی و دستگیر شد.

روز گذشته با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی تحقیقات از او آغاز شد.

مظنون 25 ساله به نام عظیم با رد اتهام قتل گفت:چندی قبل با ژیلا آشنا شدم و رفت و آمدم به خانه او شروع شد. آخرین بار یک ماه قبل ساعت 9 شب به دیدارش رفتم تا ساعت 11 شب آنجا بودم سپس به محل کارم که کارخانه بتون سازی است بازگشتم. من وقتی از پیش او رفتم، زنده بود و نمی‌دانم چه کسی مرتکب قتل شده است.

با اظهارات مظنون اصلی جنایت، او با دستور قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر و پرده برداشتن از این جنایت بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.

پسر جوان قتل را انکار می‌کند، پس از جلسه بازپرسی در گفت‌وگو با جام‌جم از رابطه‌اش با ژیلا می‌گوید.

چند سال است به ایران آمدی؟

نزدیک دو سال قبل به صورت غیرمجاز و با پرداخت پول به قاچاقچیان به تهران آمدم.

در ایران چه کار می‌کردی؟

به عنوان کارگر در یک شرکت بتون‌سازی کار می‌کردم و یک میلیون و 800 هزار تومان درآمدم بود.

ازدواج کردی؟

چند سال قبل در افغانستان ازدواج کرده و یک فرزند چهار ساله دارم.

چرا به ایران آمدی؟

در کشورم کشاورز بودم اما هزینه زندگی تامین نمی‌شد؛ به همین دلیل برای کار به ایران آمدم.

درآمدت را چه می‌کردی؟

من نان آور یک خانواده هشت نفره هستم و هرماه حقوقم را برای خانواده‌ام می‌فرستم.

چگونه با ژیلا آشنا شدی؟

در خیابان دوست شدیم و بعد به خانه‌اش دعوتم کرد.

چرا او را کشتی؟

من آن شب ساعت 11 خانه را ترک کردم و آن زمان او زنده بود. حتی بعد از خارج‌شدن از خانه‌اش با آژانسی که او معرفی کرده بود به خانه‌ام رفتم. اگر او را کشته بودم فرار می‌کردم.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها