نجات دختربچه قبل از رسیدن به بیابان

مرد افغان قصد آزار و اذیت دختر ایرانی را داشت

مردی از اتباع افغان که قصد داشت دختر بچه‌ای 10 ساله در بیابان مورد آزار و اذیت قرار دهد،‌ توسط بستگان دختر بچه دستگیر و به کلانتری برده شد.
کد خبر: ۷۸۷۴۰۸
مرد افغان قصد آزار و اذیت دختر ایرانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، 9 فروردین 1394 فردی با مراجعه به کلانتری 177 خاور شهر مراجعه و عنوان کرد جوانی حدودا 18 ساله قصد ربایش و آزار و اذیت دختر وی را داشته است که در حین ربایش دختر وی، بستگان متوجه موضوع شده و این شخص را دستگیر و دختر را نجات داده اند.

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آدم ربایی» و به دستور دادرس دادگاه بخش خاوران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکی پرونده

پدر دختر 10 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: 9 فروردین 1394 قصد رفتن به مراسم جشن عروسی یکی از بستگان خود داشتیم؛ به همین علت دخترم بنام مریم را در ساعت 17:00 روانه خانه مادربزرگش کرده تا آنها نیز آماده رفتن به عروسی شوند زمانیکه از دخترم خبری نشد به درب منزل مادرم رفته اما او عنوان داشت که مریم به آنجا نرفته است در همین زمان برادرم با من تماس گرفت و موضوع ربایش دخترم توسط جوانی حدودا 18 ساله را به من اطلاع داد که بلافاصله به کلانتری رفته و در آنجا متوجه شدم که دخترم توسط دو نفر از بستگانم بنام های «اسدالله» و «امیر» نجات پیدا کرده و آنها فرد آدم ربا را به کلانتری انتقال داده اند.



«اسدالله» و «امیر» نیز در خصوص نحوه اطلاع از موضوع ربایش دختر 10 ساله به کارآگاهان گفتند: در حال خارج شدن از داخل روستا بودیم که متوجه شدیم جوانی حدودا 18 ساله، مریم را بغل کرده و در حالیکه او گریه می کند قصد دارد تا او را به سمت بیابان های اطراف روستا ببرد که بلافاصله دخالت کرده ، مریم را نجات داده و موضوع را به عموی مریم اطلاع دادیم؛ عموی مریم نیز بلافاصله در محل حاضر شد و بهمراه وی جوان آدم ربا را به کلانتری بردیم.

شناسایی مجرم سابقه دار

در حالیکه متهم در زمان دستگیری و در داخل کلانتری خود را بنام «محمد رسولی» و تبعه ایران معرفی کرده بود اما در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که وی تبعه افغانستان بوده و هویت واقعی او نیز «محمد . م» (19 ساله) است و دارای سه فقره سابقه کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با کودک ربایی منجر به آزار و اذیت می باشد که دو بار روانه ی کانون اصلاح و تربیت و آخرین بار نیز به زندان رجایی شهر اعزام شده است.

تحقیقات پلیسی

متهم که در زمان دستگیری مدعی بود به علت مصرف مشروبات الکلی و در حالت غیر طبیعی اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله کرده، در پایگاه پلیس آگاهی اعتراف کرد که هیچگونه مصرف مشروبات الکلی نداشته و تنها به قصد آزار و اذیت، اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله کرده که خوشبختانه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری منتقل شده است.

در ادامه تحقیقات متهم اعتراف کرد که در زمستان سال گذشته و در منطقه کهریزک اقدام به ربایش طلا و جواهرات یک دختربچه 4 ساله کرده که با تحقیقات بعمل آمده، شاکی این پرونده (سرقت طلا و جواهرات) نیز شناسایی و دختربچه 4 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی، متهم را مورد شناسایی قرار داد.



سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به کودک ربایی و سوابق وی در این خصوص و به جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۱۹
غریب در وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۵
۰
....چرا این جنایتكارها كه سابقه قبلی هم دارند رها میشوند تا به اعمال كثیفشان ادامه بدهند؟ این اوباش را بلافاصله باید به داخل سرزمین خودشان پرتاب كنند ودیگر هم اجازه بازگشت ندهند تا شاید كم كم از آمار خودشان وجنایاتشان كاسته شود.
شانا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۵
۱
با سلام متاسفانه افغانه در كشور ایران بیداد می كنند و متاسفانه انها همچنان ازاد در كشور راست راست می گردند و نصف ایران شده افغانی با این خطرات و تجاوزات به زنان و كودكان و بقیه و دزد ادم ربایی و كارهای خلاف اصولی انسانی و گویا هیچكس هم كاری نمی كنند و همچنین به كثافات كاری هستند خیلی جای تاسف است كه امنیت نداریم هر روز حوادث ناگوار را می شنویم خواهشمند است اقدامات عاجل كنید ...با تشكر از تهران
مخالف نژادپرستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
سلام متاسفانه نژادپرستی بیداد میكنه ! امارنیروی انتظام ی میگه متوسط جرم افغانهاكمتر از شماست بااینكه اونها مهاجرند
آرش
Armenia
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۴
۰
حیف ایران كه با آغوش باز پذیرای این
اینگونه مهاجران بدطینت و ناشكر و وقیح شده كه از دست گروه طالبان در امان باشند . باید همه افغان ها را بیرون كرد و فقط عده ای كه نیاز جامعه در مسائلی مانند ساختمان سازی یا كارهای خدماتی هستند با كارت اقامت معتبر در ایران باقی بمونند . الحمدلله دولت افغانستان به ثبات رسیده پس دیگه بهانه ای برای برگشتن ندارند . از مسئولین تقاضا می كنیم رسیدگی كنند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۴
۰
این را اعدام و بقیه ... را اخراج كنید
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۶
۰
... چهل ساله تو این مملكت دارند پول در میارند وبه نوامیس ما هم نظردارند.
اا
Hong Kong
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۳
۰
یكی پیدا بشه اینا رو از اینجا بیرون كنه
نیما
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۱
۰
بدبختی چشم اینو دیگه چرا پوشوندین؟برادر افغانمونه.ببخشینش تا برگرده به اغوش گرم خانواده
رضا
Germany
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۴
۰
اگر نسبت به ناموس مردم، خودتان را مسئول میدانید فقط اعدام
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۳
۱
مسئولین كشور تا كی میخواین بی تفاوت باشین؟؟؟
مگر این مردم مظلوم كه همیشه در صحنه بوده اند و كنار شما جز خانواده شما نیستند؟؟؟؟؟؟
....
پس مردم چی؟
عربستان به مردان ما تجاوز میكنن
افغان به زنان
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۴
۱
ازرییس جمهورعزیزم خاهشن،بخاطرآینده بچه های ایران اتباع افغان را بازگرداند،بعضی افغانیها بیدادمیكنند،حیف به ایران نیست.باتشكر،
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۲
۰
مونده اماینها رو چرا اخراج نمیشوند؟
قانون كجاست
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۱
۱
واقعا جالبه. چندین بار ارتكاب به جرایم مشابه و بعد هم آزادی برای تكرار. معلومه چه خبره ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۲
۱
بی تردید باید بدترین و سرسختانه ترین و قاطعانه ترین برخورد با اینگونه افراد باید انجام پذیرد تادرس عبرتی باشد برای این چنین افراد و بدانند كه نتیجه این چنین رفتارهای قبیح چگونه خواهد بود .
در ملا عام اعدامش كنین
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۶
۰
حالا اگر ما این برادران افغان رو نخواهیم باید چكار كنیم..تورو خدا بیرونشون كنید تا بیشتر از این جرم و جنایت نكردن.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
۴
۰
این بار اول نیست كه برخی از افاغنه چنین كارهای كثیفی میكنند.نمیدانم حمایت و اسكان دادن به این جماعت چه نفعی برای مردم این مملكت دارد.
ایرانی عاشق وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
۴
۰
كاش یه برخورد جدی با اینا بشه . تو منطقه ما كه انگاری خود افغانستانه . چه بدبختی داریم ما كه باید اینا رو تحمل كنیم . امروز زندانیش میكنید و فردا آزاد دوباره یه خلاف دیگه میكنه بعدش هم میگه مشروب خورده بودم اگه میكشت دخترو چی ؟ فقط اعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها