4 تبعه غیرمجاز افغان که زن فرانسوی را در مسیر کوهستانی فرحزاد در تهران مورد تعرض قرار داده بودند، دیروز قبل از ترک کشور دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۳۷۸۷۶
جزئیات آزار توریست فرانسوی توسط 4 مرد افغان

به گزارش جام‌جم، روز شنبه در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار مرد افغان غیرمجاز یک زن تبعه فرانسه را مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این حادثه زن فرانسوی با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که ماموران کلانتری بلافاصله تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

در جریان تحقیقات از توریست 23 ساله تبعه فرانسه، مشخص شد او از کوهنوردان حرفه‌ای بوده که 14 شهریور امسال از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شده بود.

شاکی به ماموران گفت: کوه‌های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم. در حال کوهنوردی در منطقه فرحزاد بودم که چهار مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت، ماموران کلانتری تجسس در منطقه را آغاز کرده و موفق شدند یکی از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود، دستگیر کنند.

با تحقیقات از این متهم مشخص شد، سه همدستش پس از این جنایت سیاه به سمت شرق کشور فرار کرده‌اند تا به صورت غیرقانونی از مرز خارج شده و به افغانستان بروند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات وارد عمل شده و متهمان را در کمتر از 24 ساعت در شهرستان تربت‌ جام دستگیر کردند.

متهمان پس از اعتراف به جنایت خود، با قرار قانونی و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

همچنین پرونده برای رسیدگی ویژه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و چهار مرد متجاوز به زودی به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری فارس نیز دیروز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد؛ نتیجه اقدامات پلیس تهران برای دستگیری چهار مرد متجاوز نیز از طریق پلیس اینترپل به سفارتخانه‌های مربوطه اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
حیثیت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
دركشور ایران، 4 تبعه افغان به یك توریست فرانسوی تعرض می كنند. عجب ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
v
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
این .... آبروی ما رو همه جا بردند
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
به غیر از مسله تجاوز به عنف، پایه ابروی ملی هم در میانه ای كاش این متجاوزین در اسرع وقت اعدام بشن
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
آبروی ایران و ایرانیان میره به خاطر اینكه مسئولین ما تاكید دارن سیاست خاور میانه بزرگ آمریكا را در عمل اجرا می كنند.
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
یه مشت.. افغانی ریختن تو مملكت و دولتم عین خیالش نیست
عرضشو دارن بیان طرف منطقه اذربایجان تا خودمون با دست خودمون زنده زنده چالشون كنیم
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
این وسط نام ایران و ایرانی داره خراب میشه تو جوامع بین المللی، در صورتی كه چهار افغانی غیر مجاز این جنایت كثیف رو مرتكب شدن .این افغانی ها دیگه خیلی دارن دم در میارن تو ایران هر كاری میخوان دارن میكنن اونم بدون ترس .
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
بندازین بیرون این افغانارو از كشور بابا گندشو در اوردن ادم نیشتن كه هر روز به یكی تجاوز میكنن ناموس ندارن مگه، مسعولین بندازینشون بیرون ...
a
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
به برادران ما توهین نكنید اگر كسی در افغانستان مانده برای گل كاشتن تشریف بیاره
این ....را بندازید بیرون از مملكت
مخاطب ف
Netherlands
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
۰
۰
خوب مگه چه اشكال داره اینا برادرهای دینی ما هستند یه مشت گدا گشنه كه بجز نكبت چیزی برای كشور ندارند،نصف مملكت رو گرفتند ،جوونای خودمون بیكارند اما اینا هم سر كار هستند و هم هر غلطی از این نمونه كارا كه دوست دارن تو مملكتمون میكنن !!!!
حسین
-
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
اولا ایرانی و افغانی نداره هركی این كارو كرده باید اعدام بشه
چون دوتاجرم داره اول تجاوز به یه خانوم
دوم خراب كردن وجه كشورمون تو دنیا

درمورد خروج افغانام، ایران حداقل فعلا نمیتونه اونا رو اخراج كنه
بلكه مجبوره با ملایمت زیاد برخورد كنه حتی اگه اونا كار و زندگی جوونای كشور خودمونو ازبین ببرن.
به دلیل اینكه خیلی از كسایی ك برای مبارزه با داعش و سایر تروریستا از طرف ایران میرن همین افغانا هستن
و یك سری موارد دیگه هم هست ك جای ذكر نیست.
گمون نكنم شما نظر مرا درج كنید.
نظاره گر
-
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
۰
۰
با سلام. در اینكه این حركت بسیار زشت بوده و افراد متخلف باید مجازات بشن هیچ شكی نیست. ولی یك بوی تعصب خاص نسبت به افغان ها به مشام میرسد كه شاید توجیه منطقی و خالی از تعصب نداشته باشه. نمیدونم ایا امار دقیقی وجود داره كه چند درصد جرم جنایت توسط افغان ها انجام میشه و دوم اینكه اتفاقات مشابه در كشور های دیگه از قبیل المان هم اتفاق میافته كه اینقد بازتاب نداره و خوب این یكم سوال برانگیز هست. در تمام كشور ها پناهجویان غیر قانونی ساماندهی میشون و حتی در صوردت مستعد بودن اموزش داده شده و استفاده میشون و حرفی از "بیرون انداختن" نمیشه. در نهایت با پذیرش شهروندیشون موافقت نمیشه ولی هیچگاه بصورت اجباری دیپورت نمیشن. بد نیست گاه گاهی خودمان را در جای دیگران هم قرار بدهیم به امید فردایی روشن تر

نیازمندی ها