این روزها تیم‌هایNBA در حال آماده‌سازی و حضور در مسابقات پیش فصل و انجام دیدارهای تدارکاتی برای کسب آمادگی در فصل جدید هستند.
کد خبر: ۸۴۶۱۸۴
آغاز یک هیجان

به گزارش جام جم آنلاین، امسال تیم‌های گلدن استیت واریرز (قهرمان فصل قبل)، کلیولند کاوالیرز، هیوستون راکتز، آتلانتا هاکس و لس‌آنجلس کلیپرز تیم‌های مدعی هستند که بیشتر کارشناسان روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند؛ البته در این میان نباید از تیم‌های جوانی که هر ساله عملکرد مناسبی از خود ثبت می‌کنند، غافل شد.

گلدن استیت، تیم قهرمان فصل قبل NBA امسال نیز مدعی اصلی کنفرانس غرب است و استیوکر، سرمربی این تیم امیدوار به درخشش ستاره خود استفان کری است تا مانند فصل گذشته تیم جوان و البته یکدست گلدن استیت را به قهرمانی در لیگ برساند.

دیگر مدعی فصل جدید که شانس بسیار بالایی میان تیم‌های کنفرانس شرق دارد کلیولند کاوالیرز است که بار دیگر به مدت یک فصل قرارداد لبرون جیمز، فوق ستاره خود را تمدید کرده تا با حضور او و همراهی بازیکنانی مانند کوین لاو و کایری اروینگ ـ که فصل گذشته با آسیب‌دیدگی بازی‌های زیادی را از دست دادند ـ این بار در فینال لیگ موفق باشند.

تیم‌های دیگر لیگ نیز سعی دارند معادلات این فصل را تغییر دهند تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. تیم بزرگ لس‌آنجلس لیکرز که این سال‌ها حال و روز چندان خوبی ندارد یکی از تیم‌هایی است که می‌خواهد بهتر از فصول قبل نتیجه بگیرد.

در فصل نقل و انتقالات، لیکرز سعی کرد بهترین بازیکن را جذب کند و موفق شد روی هیوبرت و مارسلینو هوئرتاس را به جمع نفرات خود اضافه کند تا کوبی برایانت، بهترین بازیکن تاریخ این تیم در سال‌های پایانی بازی خود بتواند موفقیت دیگری با زردپوشان شهر لس آنجلس کسب کند.

بدون تردید هر سال و با شروع بازی‌های NBA چشم بسیاری از دوستداران بسکتبال به این رقابت‌ها دوخته می‌شود تا در کنار جنبه‌های مالی این لیگ که اهمیت بسیاری دارد، از هیجان تماشای بسکتبال نیز لذت ببرند.

فصل جدید این بازی‌ها از ششم آبان آغاز می‌شود و 30 تیم حاضر در این مسابقات برای انجام 82 مسابقه عادی، فصل را دنبال می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها