جام جم ورزشی: میزبانی رویدادی به بزرگی بازی های گزینشی المپیک در نگاه نخست انگیزه با حس امید و رضایت مندی به حضور تیم ملی بسکتبال در رقابت های المپیک ریو بوجود می آورد.
کد خبر: ۸۴۹۰۵۵
میزبانی بسکتبال ؛ از کجا شروع کنیم؟

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، این حس خوشایندی است که با شنیدن خبر اعلام درخواست میزبانی توسط فدراسیون مشحون به همه ما دست داده است اما واقعیت های ورای این حالت خودانگیزی نکات دیگری را از یک اعلام ساده میزبانی روشن می کند.
من اصلا در اینجا قصد ندارم بحث پیرامون استناد به کدام منابع و توسعه زیرساختی را در گرفتن میزبانی پیش بکشم اما باید توجه کرد نگاه امروزی به ورزش مبنایی بیشتر از علایق و تمایلات ناگهانی فردی دارد.
امروزه ورزش در تمامی زمینه ها مجموعه ای از خط مشی هاست که توجه بدان ،جنبه های ساختاری و فنی فعالیت ها را رشد و توسعه می دهد.
نباید فراموش کنیم رسیدن به این مرحله بدون تعهد ارگان های مرتبط دولتی -غیردولتی امکان پذیر نیست علاوه بر آن تجهییزات و تکنولوژی برای افزایش کارایی و به حداکثر رساندن دامنه تجربیات از طریق مشارکت و راهنمایی از طرف متخصصان لازم است.
بنابراین بحث درخواست میزبانی بازی های گزینشی المپیک اگر چه می تواند بر اساس رضایت مندی داخلی با حالت خودانگیزی و حس تمایلات ناگهانی فردی همراه باشد اما باید دقت کرد فرایند میزبانی از درخواست تا موافقت و اجرا به تنهایی این بحث ها را بر نمی تابد و باید به طور همزمان اهمیت جنبه های ساختاری و فنی ، استاندارد بودن قواعد و امکانات بویژه تعهد ارگان های مرتبط با حمایت مردمی را بکار گرفت.

افشین رضاپور/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها