نیره پیروزبخت درگفتوگو با ایسنا اظهار کرد: روی بطری این آب معدنیها هم علامت استاندارد و هم تائیدیه وزارت بهداشت قابل مشاهده است، بنابراین نمیتوان گفت سازمان ملی استاندارد، تنها مقصر توزیع این آب معدنیهاست. وی افزود: توزیع این آب معدنیها که مورد اعتراض وزارت بهداشت قرار گرفته، ناشی از عدم نظارت وزارت بهداشت و سازمان استاندارد است. در حال حاضر وزارت بهداشت به آزمون فاکتورهای مختلف موجود در این آب معدنی اقدام کرده و بهزودی نتایج این آزمونها را برای سازمان استاندارد ارسال میکند. پیروزبخت ادامه داد: وزارت بهداشت براساس تفاهمنامهای که با سازمان ملی استاندارد دارد، باید فاکتورهای جدید آزمونهای خود را با این سازمان در میان بگذارد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته