به مناسبت هفته دفاع مقدس

«شور شیرین» به شبکه یک می آید

مجموعه تلویزیونی «شور شیرین» در هفته دفاع مقدس به روی آنتن شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران می رود.
کد خبر: ۸۳۵۵۱۷
«شور شیرین» به شبکه یک می آید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فیلم سینمایی شور شیرین در سال1390 به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری که به زندگی شهید محمود کاوه اختصاص دارد در سینماهای کشور اکران شد.

همان زمان کارگردان این فیلم وعده داده بود تا نسخه سریالی شور شیرین را نیز با هدف تجدید خاطرات با شهدا آماده می​کند.

در حال حاضر نسخه‌ سریالی این اثر در ژانر دفاع مقدس و در پنج قسمت45 دقیقه ای برای پخش از شبکه اول تدارک دیده شده که قرار است در هفته دفاع مقدس پخش شود.

سریال شور شیرین که حوادث سال 59 کردستان را روایت می کند، از شنبه 28 مرداد تا اول مهر ساعت 22 به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

در خلاصه داستان شور شیرین که مقاطعی از زندگی شهید کاوه، از فرماندهان کردستان را به تصویر می‌کشد، آمده است: حمید میرابی به همراه خانواده‌اش عازم کردستان است تا درمراسم ازدواج پسرش شرکت کند.

مینی‌ بوس آنها گرفتار کمین ضد انقلاب ‌شده و آنها اسیر می‌شوند. شهید کاوه و نیروهایش در تلاش هستند تا به شکلی آنها را آزاد کنند و ... رضا رویگری، احمد نجفی، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی، علی کشوری، مهرداد شیرعلی، مجتبی ودودی، منوچهر امیریان، مرضیه شاملو، یاسر حمزه، کمیل سهیلی، سینا بهادری، بابک فرخ‌پی و پردیس افکاری از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدتقی پاکسیما، مدیر تولید: جعفر عروجی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح جلوه‌های ویژه: مرحوم جواد شریفی‌راد، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، صدابردار: ‌شهرام متولی‌باشی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، منشی صحنه:بیتاارسطوئیان، عکاس:جلال حمیدی، نویسندگان: جواد اردکانی، مجید ایافت، ماشاءالله شاهمرادیزاده، امور مالی: وحیدرضا شفیعی، جواد اصغری، ناظر نظامی: جواد تاجیک، مرتضی رئیس‌ الزاکرین، ناظر پروژه: داریوش دامیار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها