رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا

احسان پور شکست خورد

در روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا، احسان پور در دور نخست مقابل حریف اوکراینی شکست خورد.
کد خبر: ۸۳۴۴۹۱
احسان پور  شکست خورد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 61 کیلوگرم که 23 کشتی گیر وزن کشی کرده اند، بهنام احسان پور در دور اول برابر واسیل شوپتار از اوکراین دارنده مدال برنز بازی های اروپایی در حالی که با نتیجه 6 بر 4 پیش بود در دقایق پایانی با نتیجه 6 بر 10 باخت و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا شانس کسب مدال برنز داشته باشد.

دولت نیازبیکوف از قزاقستان، منیر رجب آکتاش از ترکیه، ریس هامفری از آمریکا، باجرانگ از هند، باتبولد از مغولستان، لومتادزه از گرجستان در گروه احسان پور هستند که کار او را برای باقی ماندن در جدول بسیار سخت می کند.

عباس طحان راهی دور دوم شد

در روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا، عباس طحان در دور نخست به برتری رسید.

در وزن 97 کیلوگرم که 37 کشتی گیر حضور دارند، عباس طحان در دور اول مقابل جوزف جالوویار از اسلوواکی با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران چین و ساموآ مسابقه می دهد.

ابراهیم بلوک باشی از ترکیه، جاویر کورتینا از کوبا، پاولو اولینیک از اوکراین، ماگومد موسی ئف از قرقیزستان و نماینده آمریکا در گروه طحان قرار دارند. ختاگ گازیموف و عبدالسلام گادیسوف در سوی دیگر جدول هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها