مهاجم عراقی استقلال پس از اتفاقات جمعه گذشته هفته پیش تا صبح دیروز مواضعش را زیر و رو کرد و با صدای بلند گفت: حاضرم تا آخر فصل بدون پول برای استقلال توپ بزنم و از همه بویژه فرزاد مجیدی عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۸۳۳۱۶۴
چرا کرار کوتاه آمد؟

این تغییر جهت البته خیلی هم بی‌دلیل نبوده است. شنیده‌ها حاکی است که این بازیکن یک پیشنهاد خیلی خوب در حد رقمی سه برابر باشگاه استقلال در دست دارد.

کرار در این مدت یک سفر دو روزه فوری قبل از شروع دور جدید تمرینات استقلال هم به خارج از کشور داشت. مسافرتی که همه (از جمله مدیر برنامه‌های این بازیکن و مسئولان باشگاه) آن را به مقصد عراق اعلام کردند، اما شایعاتی به گوش می‌رسد که کرار در آن دو روز چه در بغداد و چه در دبی با نماینده تیمی اماراتی دیدار کرده است.

مطلع شدیم او به حدی برای جدایی مصر است که حاضر است تا 200 میلیون هم بابت رضایتنامه‌اش به استقلال بپردازد تا قرارداد او را فسخ کنند. گفته می‌شود قراردادی که به کرار پیشنهاد شده، ارزش ریالی‌اش به تومان معادل 3.5 میلیارد است به اضافه خانه و اتومبیل عالی برای خود و خانواده‌اش. از اطرافیان کرار خبردار شدیم که این بازیکن با توجه به اتفاقاتی که این روزها برایش رخ داده، بشدت نگران است مبادا مسئولان استقلال نخواهند رضایت‌نامه‌اش را براحتی صادر کنند. او دیروز هم به همین خاطر از همه عذرخواهی کرده است، اما خیلی بعید است استقلالی‌ها به این راحتی به او رضایت‌نامه بدهند.

البته معاون ورزشی باشگاه استقلال دیروز عنوان کرد چیزی درباره احتمال جدایی کرار نشنیده است. علی نظری جویباری گفت: کرار درباره جدایی‌اش از استقلال حرفی به ما نزده است. او فعلا تا آخر فصل با ما قرارداد دارد و هر تصمیمی درباره ماندن و نماندنش را مظلومی اتخاذ خواهد کرد.

محمدرضا مدنی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها