امسال در نمایشگاه IFA برلین، شاهد فناوری‌های مرتبط با اینترنت اشیا هستیم. حال، بالاخره نوبت به خودنمایی سامسونگ در این نمایشگاه رسیده است. شرکتی که همانند سایر کمپانی‌ها در زمینه اینترنت اشیا سرمایه‌گذاری کرده است و در همین راستا، سنسور SLEEPsense را معرفی کرد.
کد خبر: ۸۳۲۲۰۸
سامسونگ از سنسور SLEEPsense رونمایی کرد!

به گزارش آی تی رسان، SLEEPsense دارای ضخامت بسیار کم است و با قرار گرفتن در کنار کاربر، میزان خواب و استراحت آن را در طی یک روز کامل، می‌سنجد.

این سنسور دارای یک اپلیکیشن مخصوص بوده و جالب است بدانید بعد از هر خواب، چیزی به عنوان نمره در اختیار کاربر از طریق اپلیکشن قرار خواهد گرفت که نشانگر کیفیت خواب اوست! (طبق اعلام کمپانی سازنده، عملکرد SLEEPsense، در حدود 97 درصد صحیح است) بعد از این‌که خواب کاربر توسط سنسور کنترل شد، میزان تنفس، غذای ورودی و سایر کارهای مرتبط نیز سنجیده می‌شود و در نهایت، نتیجه آن، به کاربر اعلام می‌گردد.

علاوه بر آن، این سیستم با سایر گجت‌ها مثل سیستم تهویه هوا یا تلویزیون ارتباط برقرار کرده و میزان و کیفیت خواب کاربر را به طور دقیق‌تری اندازه می‌گیرد.

این سنسور به «EarlySense» نیز مجهز شده است و قادر به اندازه گیری ضربان قلب کاربر و نیز پایش آن، است.

در کل سنسور جدید سامسونگ با پایش کردن خواب کاربر به خوبی بر ارتقای کیفیت خواب کمک کرده و در زمان‌های لازم به او اخطارهای مرتبط را خواهد داد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق این سنسور مشخص نشده است اما به زودی پیش فروشش در کره جنوبی آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها