رازهای موفقیت،چرا تا حالا میلیونر نشده اید،خیلی ها آرزوی میلیونر شدن دارند اما چرا نیستند؟ درست است که پول خوشبختی نمی آورد ولی می تواند یک زندگی بهتر، آرام تر و رضایتبخش تر را فراهم کند. به هر حال پیش از میلیونر شدن باید استراتژی درستی داشته باشید و بدانید که چرا تا حالا میلیونر نشده اید؟
کد خبر: ۸۳۱۴۸۵
چرا تا حالا میلیونر نشده اید؟

همه آنهایی که دوست دارند میلیونر شوند اما نشده اند، همیشه بهانه هایی برای خودشان دارند مثل: «شغل درستی انتخاب نکردم!»، «پول دانشگاه رفتن را ندارم»، «وقت ندارم!» باید بدانید که اینها دلیل نیستند؛ بهانه هایی هستند که مانع میلیونر شدن شما می شوند.

مجله زندگی ایده آل در ادامه 10 دلیل میلیونر نشدن را مطرح کرده است :

1- کسی را نداشته اید که مسیر درست را به شما نشان دهد

باید دوروبر شما پر باشد از آدم های مثبت اندیش. از این مهمتر بافتن کسی است که می توانید به او اعتماد کنید و می تواند راه درست را به شما نشان بدهد. این افراد باید از آن دسته آدم هایی باشند که مدام شما را به سمت موفقیت هل می دهند.

2- مایل به فداکاری کردن نیستید

نمی شود هم خدا را داشت هم خرما را. در زندگی باید قید برخی مسائل را بزنید. اگر نمی توانید مهمانی ها و دورهمی ها را فدای هدف تان کنید به موفقیت مورد نظرتان دست نخواهید یافت.

3- از شکست می ترسید

شکست می خورید، اشتباه می کنید و خواهید آموخت که بر آنها چیره شوید. اگر از شکست بترسید هرگز بر آن غلبه نخواهید کرد.

4- اگر اهداف تان شفاف نباشد، اعمال تان معقول نخواهد بود

اگر هدف روشنی نداشته باشید و گام های معقول برندارید هرگز میلیونر نخواهید شد. برای برنامه ریزی زمان بگذارید و برنامه تان را به طور دقیق و درست انجام دهید.

5- بر این باور هستید که دیگران موفق هستند ولی شما نیستید

به موفق شدن تان ایمان داشته باشید. خود را آن مرد یا زن موفقی که دوست دارید تجسم کنید. اگر به روشنی می توانید خودتان را یک میلیونر تصور کنید و به آن ایمان راسخ داشته باشید، به هدف تان یک گام نزدیکتر هستید.

6- تصور می کنید گذشته یا موقعیت کنونی شما جلوی موفقیت تان را گرفته است

«هیچ چیز» نمی تواند جلوی موفق شدن شما را بگیرد. تکرار می کنم: «هیچ چیز نمی تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد.»

7- از اینترنت استفاده نمی کنید

اینترنت دنیا را تغییر داده و می دهد. اگر از اینترنت استفاده نمی کنید بدانید هنوز از یکی از پول سازترین ابزارهای ممکن بهره نبرده اید.

8- استدلال تان این است که پول خوشبختی نمی آورد ولی فراموش می کنید که می تواند حق انتخاب برای تان بخرد

پول یعنی آزادی و حق انتخاب بالایی که آدم های زیادی آرزویش را دارند. انتخاب های زیادی که داشته باشی خوشبخت تر هم خواهی بود. برای انگیزه پیدا کردن به انتخاب های بیشماری که با پول به دست خواهید آورد، فکر کنید.

9- با آدم های اشتباه وقت می گذرانید

آدم های اطراف شما باید نقش سیستم پشتیبان شما را بازی کنند. افراد دوروبر شما باید همیشه برای کمک به شما مایل و حاضر باشند و مدام به شما انگیزه بدهند و شما را به جلو هل بدهند. آنها باید بتوانند باعث تمرکز بیشتر شما بشوند. دوستان و فامیل نباید منفی نگر باشند و تمرکز شما را روی هدف تان بر هم بزنند. اگر این خصوصیت ها را ندارند در ادامه رابطه با آنها تجدید نظر کنید.

10- به جای افزایش مهارت هایتان منتظر نشسته اید شانس در خانه شما را بزند

افزایش دانش و مهارت در طولانی مدت به سود شماست. درست است که کار و زمان زیادی می طلبد ولی شما را به موفقیت بلندمدتی که مدت ها آرزویش را داشتید می رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها