روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان معلولین با کسب مدال برنز توسط غلامرضا رحیمی برای تیم اعزامی ایران همراه بود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رحیمی در مرحله رده‌بندی با پیروزی 6 به 4 بر حریف روسی خود بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی جهان ایستاد و نشان برنز را از آن خود کرد. به این ترتیب پرونده کاروان ایران در این مسابقات با کسب یک نشان برنز و کسب چهار سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2016 بسته شد. غلامرضا رحیمی، ابراهیم رنجبر و محدثه کهنسال در ریکرو و هادی نوری در کامپوند، برای تیم ملی کشورمان سهمیه گرفتند.
کد خبر: ۸۳۱۳۳۷

امیدهای والیبال در رده هفتم دنیا

دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدها (کمتر از 23 سال) جهان روز دوشنبه در امارات ادامه یافت و ایران با برتری برابر کره‌جنوبی در مکان هفتم قرار گرفت. در این دیدار که در سالن النصر شهر دبی برگزار شد، ایران با نتیجه 3ـ 1 به پیروزی رسید. ایران ست نخست این دیدار را با نتیجه 25ـ 22 به کره واگذار کرد، اما در ست‌های بعدی 25ـ 22، 25ـ 17 و 25ـ 22 حریف را شکست داد. روسیه و ترکیه فینالیست‌های این دوره از مسابقات هستند. در دوره قبلی این رقابت‌ها که سال 2013 در برزیل برگزار شد، تیم‌های برزیل، صربستان و روسیه اول تا سوم شدند و تیم ایران پنجم شد.

صعود بوکسور ایران به یک‌چهارم نهایی آسیایی

نماینده وزن 81 کیلوگرم بوکس کشورمان در رقابت‌های آسیایی تایلند با ارائه یک نمایش دیدنی، حریف قدرتمند خود را ناک‌اوت کرد. به گزارش سایت فدراسیون بوکس، حسن شاهینی در نخستین دیدار خود مقابل سانداگسورن اردنبایار، بوکسور مغولستانی مبارزه بسیار خوبی انجام داد و در راند سوم، حریف پرقدرت خود را ناک‌اوت کرد تا با اقتدار به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کند. دیروز همچنین سجاد محمدپور با قبول شکست برابر حریف خود از دور رقابت‌ها کنار رفت. امروز در ادامه این رقابت‌ها تیم ایران دو نماینده در این رقابت‌ها خواهد داشت. سجاد محرابی در 75 کیلوگرم با بوکسور کشور میزبان و رضا مرادخانی در 91 کیلوگرم با مشتزن چینی دیدار خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها