در این بخش پیشنهادهایی برای استفاده از نان همبرگر را خواهید دید، حتی دیدن اونها هم هیجان انگیزه چه برسد به خوردنشان! از این ایده ها میتوانید برای نشان دادن ذوق و سلیقه تان در سفره آرایی و یا برای یک میهمانی دوستانه به صرف یک میان وعده ساده استفاده کنید.
کد خبر: ۸۲۸۸۰۴

با نان همبرگر چه چیزهایی می شود درست کرد؟ + عکس

همراه با سوپ سیب زمینی

 

می توانید داخل نان همبرگر رو با سوپ سیب زمینی پر کنید و روش رو تزیین کنید:

برای تهیه سوپ سیب زمینی خامه ای 1.5 فنجان پیازچه خردشده رو با یک چهارم فنجان آب در یک قابلمه بپزید تا نرم بشود، بعد 4 فنجان سیب زمینی، سه چهارم فنجان کرفس ، 2 فنجان هویج، نمک و دو فنجان آب رو به اون اضافه کنید و اجازه بدهید 20-25 دقیقه آرام بجوشد. در این حین 50 گرم کره رو در تابه ذوب کنید و 30 گرم آرد رو بهش اضافه کنید تا پف کند. بعد 4 فنجان شیر، عصاره مرغ و نمک و فلفل رو اضافه کنید و اجازه بدهید غلیظ شودو سپس به سبزیجات اضافشان کنید.

به گزارش لاپلاس، برای تهیه این سوپ قابلمه بزرگی برداشته و کفش رو کمی چرب کنید و روی دمای متوسط بگذارید. ساقه های بروکلی(300 گرم) خرد شده را به همراه 1 عدد پیاز و سیب زمینی خرد شده اضافه کرده و هم بزنید و اجازه دهید 7 الی 10 دقیقه بپزد. یک چهارم لیوان آرد اضافه کرده و هم بزنید تا کمی طلایی شود. 2 لیوان آب مرغ رو به مواد اضافه کرده و بگذارید بجوشد و غلیظ بشود. گل کلم بروکلی را خرد کرده و به همراه نیم لیتر شیر و جوز هندی و 1 لیوان پنیر چدار رنده شده اضافه کرده و هم می زنیم و می گذاریم 30 دقیقه بپزد. در آخر 2عدد پیازچه خرد شده رو اضافه می کنیم.

ساندویچی پر از قارچ و پیاز

 

اگه دوست دارید میتوانید گوشت رو هم بصورت لایه لایه داخلش استفاده کنید.

همراه با سوپ پیتزا

 

برای تهیه این سوپ400 گرم گوجه فرنگی و 280 گرم سس گوجه فرنگی و 2 فنجان آب رو داخل یک قابلمه بریزید و روی حرارت بگذارید تا جوش بیاد؛ سپس زیرش رو کم کنید. بعد در قابلمه را ببندید و بگذارید به مدت 15 دقیقه بجوشد. سپس مواد رو با یک گوشتکوب، خوب له کنید و بعد از آن 100 گرم پپرونی، 1 عدد فلفل قرمز شیرین، 1 عدد فلفل دلمه ای، 1 فنجان قارچ و 2 حبه سیر خرد شده، ریحان و پونه خشک شده و نمک و فلفل را اضافه کنید. دوباره در قابلمه را بگذارید تا به مدت 10 دقیقه بجوشد و سبزیجات نرم بشود. سپس مواد رو داخل نان هایی که از قبل خالی کردید بریزید و روی آن ها را با پنیر پیتزا بپوشانید و داخل فر قرار بدهید.

ساده و خوشمزه

 

داخل هرکدام از نان ها یک عدد تخم مرغ بشکنید، بعد اونها رو داخل فر قرار بدهید تا تخم مرغ ها بپزند، سپس از فر خارج کرده و روی آن را با پنیر و سبزیجات مورد علاقتان بپوشانید و دوباره 5 دقیقه داخل فر بگذارید.

و اما نمونه های دیگر:

اینکه داخل این نان ها را با چی پر کنید و چطور تزیین کنید به سلیقه و طبع غذایی شما بستگی دارد، ما فقط سعی کردیم به شما ایده بدهیم ، مثل نمونه های زیر:

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پیراشکی گوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
۰
۰
واقعا جالبه
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
۰
۰
فكر كنم الویه سالاد اندونزی كشك بادمجان میرزا قاسمی و خیلی غذاهای دیگه بشه بریزی داخلش.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها