درباره فیلم «قندون جهیزیه»

یک کمدی اجتماعی دلنشین

با اضافه شدن فیلم «قندون جهیزیه» به فیلم‌های اکران شده در سینماها ترکیب اکران متنوع‌تر شد. این در حالی است که فیلم «نهنگ عنبر» همچنان مورد توجه مخاطبان قرار دارد و از سوی دیگر «دوران عاشقی» هم وارد باشگاه میلیاردی‌ها شد.
کد خبر: ۸۲۵۶۷۵

به گزارش جام‌جم، از روز چهارشنبه گذشته فیلم «قندون جهیزیه» اولین ساخته علی ملاقلی‌پور (فرزند مرحوم رسول ملاقلی‌پور) هم اکران شد که با اکران آن، که فیلمی اجتماعی با موقعیت‌های طنز است، ترکیب اکران کمی متفاوت شد. امیر قطبی، مدیر فروش فیلمیران درباره فروش فیلم «دوران عاشقی » به فارس گفت: دوران عاشقی 15 روز بر پرده سینماهاست و تاکنون در تهران و شهرستان‌ها به فروش یک میلیاردی دست یافته است.

او درباره فروش آخر هفته فیلم توضیح داد: این فیلم پنجشنبه شب گذشته به فروش 64 میلیون تومان در 26 سالن سینمای تهران دست یافته است.

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» پس از گذشت 12 روز، از مرز یک میلیارد تومان گذشته است. در این فیلم بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، شهاب حسینی و فرهاد اصلانی به ایفای نقش می‌پردازند.

سعید خانی، مدیر فروش دفتر نسیم صبا هم درباره فروش فیلم تازه اکران شده «قندون جهیزیه» به فارس گفت: با توجه به این‌که فیلم دو روز اکران شده و نیاز به زمان هست تا خانواده‌ها از اکران فیلم اطلاع یابند، فروش خوبی را در دو روز اول تجربه کرده است.

او ادامه داد: این فیلم یک کمدی خانوادگی است که در روز اول اکرانش (چهارشنبه گذشته) به فروش 15 میلیون و 500 هزار تومان و پنجشنبه‌شب گذشته به فروش 31 میلیون تومان در 24 سالن سینما در تهران دست یافت.

خانی از اضافه شدن سینما فرهنگ به جمع سینماهای اکران کننده این فیلم خبر داد و افزود: این فیلم از اوایل هفته جاری در شهرستان‌ها هم اکران خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها