نماینده مردم تهران با بیان اینکه هر چه زودتر باید گزارش توافق که توسط وزیر خارجه به مجلس ارائه شد، بین نمایندگان توزیع شود، گفت: دهن مخالف را نبندید، اجازه دهید حرفمان را بزنیم.
کد خبر: ۸۲۰۱۵۳
حسینیان:دهن مخالف را نبندید

در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، روح الله حسینیان نماینده تهران در تذکر شفاهی، گفت: از هیات رئیسه مجلس تقاضا می کنم که هر چه زودتر گزارش توافق که توسط وزیر خارجه به مجلس ارائه شد را بین نمایندگان توزیع کنند تا نمایندگان متوجه توافقنامه شوند، زیرا بسیاری از موضوعاتی که در توافقنامه ترجمه شده توسط وزارت خارجه آمده است، با آنچه مسئولان ادعا می کنند، انطباق ندارد.

نماینده مردم تهران گفت: مجلس نمی تواند در مسئله‌ای با این اهمیت که عزت و استقلال ملت ایران با آن در ارتباط است، بی‌تفاوت باشد.

وی با تاکید بر اینکه دوستان ما نسبت به این توافقنامه که امتیازاتی را از ۸ تا ۲۵ سال به دشمنان می‌دهد مخالف هستند، گفت: متاسفانه در مجلس طوری برنامه‌ریزی شده که صدای مخالفان به گوش مردم نرسد.

وی ادامه داد: همان‌طور که در مصوبه اولیه کمیسیون امنیت ملی آمده بود، مشکلات حل می شد اما با تصمیم یک نفر و فشار یکی از روسای فراکسیون‌های مجلس، آن مصوبه تغییر کرده و قانونی بی‌خاصیت در مجلس به تصویب رسید.

وی افزود: در حال حاضر نیز عده ای در مجلس برنامه‌ریزی می کنند که کمیسیون مشترکی برای بررسی توافق هسته‌ای تشکیل شود که مخالفان این توافق در آن راه نداشته و نتوانند حرف خود را به گوش مردم برسانند.

حسینیان تاکید کرد: نباید با زدوبندهای سیاسی مجلس را به کنار برانند.

وی بیان کرد: ما اقلیت هستیم، قبول. اجازه دهید اقلیت نظر خود را بدهد، مردم هم خودشان قضاوت خواهند کرد. حتی می توانند بیایند علیه ما شعار دهند. اما دهن ما را نبندید، اجازه دهید حرفمان را بزنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها