یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهور درباره منتقدان دولت، گفت: ما اعلام می‌کنیم که نگران، ترسو و بزدل هستیم اما بدانند که بر سر ارزش‌ها با کسی معامله نمی‌کنیم.
کد خبر: ۷۰۵۱۰۵
حسینیان: ترسو و بزدلیم، اما بر سر ارزش‌ها معامله نمی‌کنیم

روح‌الله حسینیان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری اظهار کرد: خدایا خود شاهد باش که ما جنگ قدرت با کسی نداریم و نگران کم‌رنگ شدن ارزش‌های انقلاب هستیم.

وی افزود: مردم ایران انقلاب کردند تا از شر اندیشه‌های لیبرالیسم نجات پیدا کنند. اگر امروز شهرداری تهران برای تکریم بانوان کاری انجام داده برای احیای ارزش‌های انقلاب بوده اما دیدیم که اعضای دولت گفتند این با کنوانسیون‌های بین‌المللی قابل جمع نیست؛ بنابراین باید از ارزش‌های انقلاب بگذریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قبل از انقلاب حضرت امام (ره) نامه‌ای درباره حذف سوگند به قرآن نوشت آن موقع نخست‌وزیر وقت گفت ما باید مقتضیات بین‌المللی را رعایت کنیم و حضرت امام هم فرمودند مگر می‌شود با مقتضیات بین‌المللی احکام اسلام را خدشه‌دار کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: ما واقعا نگرانیم و دلواپسیم و واقعا از این مسائل می‌ترسیم و می‌لرزیم زیرا مردم ایران انقلاب کرده‌اند تا از امپریالیسم نجات پیدا کنند اما امروز متاسفانه به جای اینکه با خودی‌ها لبخند زده شود در مقابل قدرتمندان لبخند دیپلماتیک زده می‌شود اما در مقابل خودی با عبوسی و چهره خشن برخورد می‌شود. ما نگران از بین رفتن این ارزش‌های انقلاب هستیم.

حسینیان یادآور شد: ما در مقابل دشمن قیام کردیم که پوزه استکبار جهانی را به خاک بمالیم اما تسلیم در برابر دشمن و معامله بر سر دستاوردهای علمی و هسته‌ای ایران می‌شود شجاعت اما انتقاد از این تسلیم شدن می‌شود ترس و بزدلی.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: ما اعلام می‌کنیم که نگرانیم، ترسو هستیم و بزدل هستیم اما بدانند که بر سر ارزش‌ها با کسی معامله نمی‌کنیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
جناب آقای حسینیان،
لطفا در كنار دلواپسی برای مواضع هسته ای كمی هم دلواپس پیرزن روستایی كه من میشناسم باش كه میگفت سال گذشته حتی یكبار هم گوشت در سفره اش ندیده است. شما .... نباید هم نگران سفره ملت باشید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها