جریان «وفاء اسلامی» بحرین در بیانیه‌ای مواضع رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حمایت از ملت‌های مظلوم را مایه آرامش قلب‌های ملت مظلوم و ستمدیده بحرین توصیف کرد.به گزارش فارس، این جریان، تاکید کرد: سخنان معظم‌له به مثابه قطب‌نمایی برای مستضعفان، نه‌تنها در بحرین بلکه در همه کشورهای اسلامی است.
کد خبر: ۸۱۹۵۵۹

محمدی‌گلپایگانی: تیم مذاکره‌کننده ایران شجاعانه ایستادگی کرد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، شجاعانه در برابر قدرت‌های شیطانی و جنود لشگر ابلیس ایستادگی کرد. به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی دیروز در آیین بهره‌برداری از 38 مسجد چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران استان افزود: هیچ‌کس جنایاتی که دشمنان علیه ملت ایران در چند دهه اخیر داشته‌اند را از یاد نخواهد برد و جوانان غیرتمند و سپاهیان و بسیجیان، اجازه نخواهند داد که دوباره پای آمریکا در این کشور باز شود.

تظاهرات در نیویورک علیه توافق هسته‌ای

هزاران نفر از حامیان رژیم صهیونیستی در نیویورک با تجمع در میدان «تایمز»، علیه جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 اعتراض کردند و از کنگره خواستند به آن رای منفی بدهد. به گزارش فارس، این تجمع که تحت‌عنوان «راهپیمایی متوقف کردن ایران» نامگذاری شده بود بیش از همه متشکل از حامیان رژیم صهیونیستی بود.

آغاز سفر منطقه‌ای ظریف

دور اول سفرهای منطقه‌ای وزیر خارجه کشورمان از امروز با سفر به سه کشور کویت، قطر و عراق آغاز شد.به گزارش ایسنا، کویت اولین مقصد سفر منطقه‌ای ظریف است و وزیر خارجه، سپس به قطر و فردا ابتدا به نجف و سپس به بغداد می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها