گرد و خاک امروز به تهران می رسد

بارش باران در 6 استان

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرد و خاک در نواحی شرقی، مرکزی و جنوب غربی کشور طی سه روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۵۳۷
گرد و خاک ادامه دارد

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب بارش پراکنده باران در ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی و همچنین استان های مازندران و گلستان پیش بینی می شود.

به گفته وی، روز دوشنبه و سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در پاره ای از مناطق شمال غرب بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. امشب همچنین برای پاره ای از مناطق شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در نواحی شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل و جنوب غرب کشور طی سه روز آینده وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

وطیفه تصریح کرد: در جنوب استان سمنان طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید و تولید گرد و خاک، پیش بینی می شود که در نتیجه آن استان های قم، شمال اصفهان، جنوب تهران و مرکزی غبارآلود می شود.

وی افزود: در روز یکشنبه برای مناطق غرب خلیج فارس و شرق دریای عمان و در روز های دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر در پاره ای نقاط همراه با باد و گرد و خاک و در شهر های شرقی استان تهران بارش پراکنده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به ۳۹ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها