در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفانی با سرعت 140 کیلومتر در ساعت در شمال سیستان و بلوچستان نیروهای امداد و نجات هلال احمر در این استان به حالت آماده باش در آمدند و هزار ماسک نانو نیز میان شهروندان توزیع شد.
کد خبر: ۸۱۴۳۳۹
وزش طوفان 140 کیلومتری در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، پیرو هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان در شمال استان سیستان و بلوچستان نیروهای امداد و نجات به حالت آماده‌ باش در این استان درآمدند.

پیش‌بینی‌ها حاکی از وزش طوفانی با سرعت 100 تا 140 کیلومتر سرعت در شمال استان سیستان و بلوچستان و شهر زابل است. به همین علت نیروهای امداد و نجات هلال احمر در این شهرستان به صورت آماده باش درآمدند تا در صورت وقوع حادثه‌ای به هموطنان آسیب دیده کمک کنند.

حسین درویشی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در این ارتباط به فارس گفت: شب گذشته با برگزاری جلسه مشترک میان هلال احمر و مدیریت بهران تصمیم گرفتیم با تهیه و ارسال هزار ماسک تنفسی نانو به شهرستان‌های واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان مردم را آماده مقابله با این طوفان کنیم.

وی با توجه به کاهش میدان دید و همچنین کاهش میدان دید به هموطنان هشدار داد تا حد امکان از سفرهای غیرضروری در مناطقی که خطر طوفان وحود دارد پرهیز کنند. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها