برخی سوژه‌های انتخابی برنامه پرمخاطب ماه عسل، واکنش‌های مختلفی را موجب شده است که البته برای چنین برنامه‌ای با این سطح از بیننده طبیعی و قابل پیش‌بینی است، اما در این بین معدودی نیز پا را از انتقادهای معمول فراتر گذاشته و به چیزهای دیگری اشاره کرده‌اند که همین باعث شد مجری این برنامه واکنش نشان دهد.
کد خبر: ۸۱۴۵۱۵
دست‌کم این ماه تهمت نزنید

او در یکی از قسمت‌های این برنامه با گلایه از تهمت‌ها و توهین‌های صورت گرفته به برنامه ماه عسل گفت: صدا و سیما این روزها بودجه ندارد، اما کارشناس زیاد پیدا کرده است.

جهت اطلاع آنهایی که فکر می‌کنند سازمان صدا و سیما، خانه پدرم است و ما را متهم به استفاده از بیت‌المال می‌کنند، می‌گویم که برنامه حامی مالی دارد و ما به هیچ وجه بدون نظارت مسئولان شبکه، مجاز به انجام کاری نیستیم.

تمام گروه و عوامل با زبان روزه و در اوج گرما تلاش می‌کنند تا یک ساعت برنامه روی آنتن برود و مزد کارشان را دریافت می‌کنند؛ اما این حجم از اتهام‌ها و توهین‌ها دل عوامل ماه عسل را می‌شکند. حداقل این یک ماه تهمت نزنید، توهین نکنید و به ناحق قضاوت نکنید.

احسان علیخانی ادامه داد: در حال حاضر درآمد فیلمبرداری مجالس عروسی از یک تهیه‌کننده با سابقه تلویزیون بیشتر است، برخی گمان می‌کنند تلویزیون خانه پدر بنده است. بی‌معرفتی و صحبت‌هایی که در اطرافمان می‌بینیم و می‌شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.

حرف‌هایی که منطبق با واقعیت نیست. من نباید در مورد بحث مالی برنامه حرفی می‌زدم چراکه سازمانی داریم که قاعده آن مشخص است.

قاب کوچک (ضمیمه شنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
افرین به اقای احسان علیخانی .نوش جانت هر چی می گیری .شاپور نجیمی

نیازمندی ها