گزارشی از یک برنامه رادیویی

با حوض نقره به سینما و تئاتر برویم

مدیر شبکه رادیویی ایران گفت: ۲ اثر از ۳ اثر راه‌یافته به جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه متعلق به رادیو ایران است که هر دوی این برنامه‌ها، تربیتی، آموزشی و با محور سبک زندگی است.
کد خبر: ۸۱۰۹۴۱
محور آثار راه‌یافته به ای‌بی‌یو سبک زندگی است

به گزارش جام‌جم سیما، «بهنام احمدپور» مدیر رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: دوبرنامه (CSA) با عنوان «دایره /آنونس خدمات اجتماعی» به تهیه کنندگی متین فیروزی و «خانه سبز» با اجرای مریم نشیبا و تهیه‌کنندگی مهدی زا‌ل‌زاده منتخب امور جشنواره‌های بین المللی اداره کل بین الملل صدا و سیما جهت راه یابی به ABU PRIZES 2015 است.

احمدپور ادامه داد: آنونس خدمات اجتماعی (CSA)با عنوان دایره به مقایسه زندگی در دورا گذشته با سبک زندگی امروزی می‌پردازد. این برنامه ضمن انتقاد از دوری عاطفی انسانها تحت تاثیر فضای مجازی، می‌کوشد تا با فضای موسیقایی خود، حس تلخ این جدایی عاطفی را برای مخاطب تبیین کند.

در انتهای این (CSA)از مخاطبان فراخوان می شود تا در یک فضای حقیقی و واقعی بدون از ابزارهای فضای مجازی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مدیر رادیو ایران با اشاره به برنامه «خانه سبز» ادامه داد: این یک برنامه رادیویی شخصیت محور است که با مخاطبان خود یعنی بانوان خانه دار ارتباط برقرار کرده و تلاش می کند تا توانمندی آنان را افزایش دهد. این برنامه توسط مریم نشیبا گوینده باسابقه و توانمند و خوش صدا که با انواع هنرهای خانه داری و نیز روش‌های تربیتی آشناست، اجرا می شود.

احمدپور تصریح کرد: این گوینده تلاش می‌کند در گفت و گوی تلفنی با شنونده ها و نیز پاسخ به پیامکهای دریافتی، شیوه های مختلف خانه داری و تجربه های خود در این زمینه را به مخاطب منتقل کند. هدف این برنامه ایجاد محیطی دلنشین در خانه‌ها به منظور بهبود و ارتقای نقش و کارکرد افراد خانواده است.

مدیر رادیو ایران در خصوص مسابقه ABU PRIZES گفت: این مسابقه هر ساله میان تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه‌های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه، در بخش‌های از پیش تعین شده برگزار می شود و اهداء جوایز همزمان با مجمع عمومی اعلام می‌شود.

دبیرخانه جشنواره های رادیو ایران ضمن تبریک به برنامه سازان این دواثر ، استقبال موثر و تلاش و اهتمام سایر شرکت کنندگان این شبکه رادیویی در جشنواره جهانی ABU را می ستاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها