یک منبع نظامی یمن از ادامه پیشروی ارتش و نیروهای مردمی گروه انصارالله در استان لحج در جنوب کشور خبر داد. به گفته این منبع ارتش و کمیته‌های مقاومت مردمی بخش‌های وسیعی از منطقه «بله» و «وادی الشرقی» در استان لحج را تحت کنترل خود درآوردند. این درحالی است که گفته می‌شود ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته 70 موشک به سوی عربستان شلیک کردند .
کد خبر: ۸۱۰۴۴۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما منابع امنیتی یمن نیزگفتند: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی انصارالله در روزهای گذشته توانستند ضربات سنگینی را بر تروریست‌های مسلح در استان‌های مختلف وارد کنند. این پیشروی‌ها و پیروزی‌ها همچنان ادامه دارد. این درحالی است که جنگنده‌های عربستانی و آمریکایی در راستای تلاش برای پشتیبانی از مزدوران خود، پایگاه نظامی العند در استان لحج را چند بار بمباران کردند. کمیته‌های مردمی انصارالله چند روز پیش این پایگاه را تحت کنترل خود درآورده بودند. منابع امنیتی و محلی در استان ضالع در جنوب یمن نیز گزارش دادند یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی انصارالله حمله عناصر مسلح وابسته به عربستان و آمریکا را به منطقه «خوبر» دفع کردند .

در یک خبر دیگر اعلام شد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در واکنش به تداوم تجاوز عربستان سعودی به کشورشان، 70 موشک به سوی پایگاه‌های نظامی عربستان در منطقه «جازان» شلیک کردند. به گزارش المیادین روز شنبه ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله در واکنش به ادامه حملات عربستان، برج «المعین» در جازان را هدف حملات موشکی خود قرار دادند. منابع نظامی یمن نیز گزارش دادند که ارتش و کمیته‎های مردمی با 36 موشک پادگان نظامی در «ظهران» واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند. منابع نزدیک به ارتش یمن تاکید کرده‌اند تا زمانی که حملات هوایی عربستان متوقف نشود، حملات موشکی یمن نیز ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها