سری جدید از برنامه عموپورنگ شب گذشته از شبکه دو روی آنتن رفت که این برنامه با آثار قبلی داریوش فرضیایی و تیمش تفاوت‌های اساسی دارد.
کد خبر: ۸۱۰۰۰۳
گریم بهنوش بختیاری و عرشیا در برنامه «عموپورنگ»/ تصاویر
شب گذشته جمعه ۲۹ خرداد نخستین قسمت از سری جدید برنامه عمو پورنگ حوالی ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

مسلم آقاجان‌زاده تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد و کارگردانی پروژه با احمد درویشعلی‌پور است. محمد درویشعلی‌پور نیز نویسندگی را برعهده دارد.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

این برنامه «محله گل و بلبل» نام دارد و در ۹۰ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای در حال تولید است و تیم عمو پورنگ تلاش کرده‌اند با شکل و شمایل جدیدی به خانه کودکان ایران بیایند.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

آقاجانزاده و فرضیایی پس از برنامه‌ نوروزی‌شان در سال گذشته، در مرداد ماه ۹۳ در واکنش به کودک کشی‌ها در غزه،‌ کمپین حمایت از کودکان غزه با عنوان «کودکان برای کودکان» را راه‌اندازی کردند اما این کمپین فعالیتی انسان دوستانه بود و به ساخت برنامه‌‌ای منتهی نشد.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

در آذر ماه ۹۳ نیز این دو در گفتگو با مهر تأکید کردند تا زمانی که طرح و ایده جدیدی نداشته باشند و نتوانند متفاوت ظاهر شوند، دوباره به تلویزیون برنمی‌گردند. غیبت آنها پس از ویژه برنامه نوروزی‌شان آغاز شده بود و البته تا نوروز ۹۴ و اجرای زنده برنامه در بوستان جوانمردان ادامه داشت.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

یکی از نکاتی که عوامل این برنامه بر آن تأکید داشتند، اختصاص زمان پخش مناسب به آن بود که با قرار گرفتن سری جدید برنامه ویژه رمضان در ساعت ۱۸:۴۵ به جای ساعات ۱۶ به بعد، به نظر می‌رسد آنها توانسته‌اند به این هدف خود برسند و جای بهتری در جدول پخش را از آن خود کنند.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

یکی از تفاوت‌های «محله گل و بلبل» با دیگر آثار داریوش فرضیایی این است که صرفا در استودیو و با حضور کودکان جلو نمی‌رود بلکه در محله‌ای با نام گل و بلبل و البته با همراهی ۱۵ بازیگر جدید مخاطبان خود را سرگرم می‌کند.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

شخصیت اصلی داستان در این مجموعه «عمو پورنگ» است که همراه با خانواده‌اش به «محله گل و بلبل» نقل مکان می‌کند و در آنجا با ماجراهای جالبی روبرو می‌شود.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

آقاجانزاده در مقام تهیه‌کننده تلاش کرده پس از «بوستان پورنگ»، «هزار و شصت و شونزده» و «کتابخانه عمو پورنگ»، این بار در قالب سریال و با حضور بازیگران، فضای تازه‌ای را تجربه کرده و تنها به حضور فرضیایی و در کنار او امیرمحمد متقیان، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی و جواد انصافی بسنده نکند.

عمو پورنگ و محله گل و بلبل

«محله گل و بلبل» هر روز ساعت ۱۰ بازپخش می‌شود و بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، امیر نوری، حدیث فولادوند، جواد انصافی، ابراهیم شفیعی، امیر سهیلی، نعیمه نظام‌دوست، آرش میراحمدی، حمید کاشانی، میلاد رمضانی، پیمان مرادی، امیرکیوان معصومی، سامان ارسطو و عرفان برزین بازیگران آن هستند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها