داعش جنازه دختر ۱۷ ساله ایزدی را که به دلیل تجاوزهای مکرر تروریست‌های داعش دست به خودکشی زده بود، در بین زباله‌ها پرت کردند تا خوراک حیوانات شود.
کد خبر: ۸۰۹۱۴۹
آنچه که داعش با جنازه دختر ایزدی کرد؟!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مشرق ، عناصر گروهک تروریستی داعش در ادامه اقدامات وحشیانه خود، جنازه یک دختر ایزدی را در بین زباله‌ها انداختند تا غذای سگ‌ها شود.

"جیلان برجس نایف" دختر ۱۷ ساله ساکن روستای کر عزیز در منطقه سنجار عراق بود که داعش پدر و شش برادر وی را ذبح کرده و وی را به همراه خواهر و مادرش به عنوان کنیز به شهر موصل عراق برد.

این دختر آواره به دلیل تاب نیاوردن مقابل تجاوز جنسی نیروهای داعش و فروخته شدن در بازار برده‌ها، در حمام خودکشی کرد.

جیلان و خواهرش جیهان از جمله ۱۵۰ زن و دختر ایزدی هستند که تاکنون به دلیل جنایات داعش دست به خودکشی زده‌اند.

جان کری: پاسخگو بودن تهران حیاتی نیست

جان کری گفت: تاریخ دقیق حضورم در مذاکرات مشخص نیست اما بستگی به شیوه ای که اوضاع در وین در روزهای آینده پیش می رود، من برای انجام مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران که هر کسی امیدوار است پایان یابد و باید پایان یابد،به آنجا خواهم رفت. مسلما خطرات و ریسک مذاکرات بسیار بالا است.

به گزارش «انتخاب»وزیر امور خارجه آمریکا افزود: موضع ما تغییر نکرده است.من از برخی پس و پیش رفتن ها در چند روز گذشته مطلع شده ام اما مواضع ما حتی یک ذره نسبت به آنچه که هم در برنامه اقدام مشترک اعلام کردیم و هم آنچه که من در مصاحبه ها و گفتگوها با افراد در چند ماه گذشته گفته ام، تغییر نکرده است. بنابراین گفتگوها همچنان سخت و حساس است و همانطور که همواره گفته ام ما نمی خواهیم برای یک توافق فقط به خاطر این که توافقی داشته باشیم، عجله کنیم و قرار نیست توافقی را امضاء کنیم که معتقد نیستیم کار را تمام می کند.

جان کری در پاسخ به این سئوال که «شما اشاره کردید ابعاد نظامی احتمالی باید به عنوان بخشی از توافق با ایران حل و فصل شود. آیا این نگرانی باید قبل از کاهش تحریم ها حل شود؟آیا این مسئله اساسی است یا این که قابل مذاکره است؟» گفت:صادقانه بگویم که درباره ابعاد نظامی احتمالی مقداری در برخی از صحبت ها تحریف شده است. پاسخگو بودن کامل ایران در مورد پژوهش هایش در ارتباط با سلاحهای هسته ای الزاما برای حصول به یک توافق هسته ای با تهران حیاتی نیست.

بقای اصلاح‌طلبان در دفاع از دولت است

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: امروز بقای اصلی اصلاح‌طلبان در دفاع از دولت در کنار نقد از آن است و تردیدی به خود راه ندهند که اگر پیروزی دولت نبود حرکت امروز را شاهد نبودیم.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام علی یونسی در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی که در اولین همایش تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان حضور داشت، گفت: متاسفانه با شیوه‌های پوپولیستی مردم را وارد عرصه سیاسی کردیم و به جای اینکه احزاب به دنبال پیشروی باشند در تحولات سیاسی پس‌روی کردند.

وی ادامه داد: خیلی از شخصیت‌های کشور بین گذشته و در حال حرکتند و معتقدند حرکت در گذشته جزو فرهنگ کشور است و به دنبال شبیه‌سازی با اشخاصی همچون شمر و یزید هستند. متاسفانه این افراد با زندگی در گذشته نمی‌توانند به آینده روشن دست پیدا کنند و امروز این تبدیل به یک آفت سیاسی برای کشور شده است.

یونسی تصریح کرد:‌امروز هر چه از حکومت دور باشیم ایده‌آل‌تر و هر چه از قدرت دورتر تخیلی‌تر خواهیم بود. الان اپوزیسیون توهم و خیال بیشتری دارد و این احزاب هستند که باید از آن بپرهیزند و باعث روشنفکری مردم در این زمینه باشد.

روابط عادی شاه سعودی با اسرائیل

فعال عربستانی دیدار یکی از افراد نزدیک به خاندان حاکم سعودی با یک مسؤول صهیونیست را توطئه‌ای برای رسمیت بخشیدن به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی طبق روش پادشاه عربستان دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان از طریق تویتر شهرت و هواداران بسیاری را در این کشور برای خود کسب کرده است، اظهار داشت: انور عشقی و دحام العنزی فقط توطئه‌ای برای عادی سازی رسمی روابط با صهیونیستها به روش سلمان هستند.

انور عشقی ژنرال بازنشسته سعودی و از افراد نزدیک به خاندان حاکم در عربستان که ریاست مرکز سعودی مطالعات راهبردی و حقوقی خاورمیانه را برعهده دارد، اخیرا در واشنگتن در مقابل رسانه‌ها با "دوری گلد" مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده است.

مجتهد در تویتر خود نوشت: سلمان از برادرانش که در دهه هشتاد پلهای ارتباطی محرمانه‌ای را با صهیونیستها برقرار کرده بودند، پیشی گرفته است.

مجتهد افزود: سلمان قبلا در دهه هشتاد میلادی به صورت منظم از طریق "عثمان العمیر" و "عبدالرحمن الراشد" با صهیونیستها در تماس بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها