پخش لحظه‌های وداع با 175 غواص شهید از تلویزیون

برنامه «از آسمان» سه‌شنبه - 26 خرداد ماه - لحظه‌های وداع مردم با ۱۷۵ غواص شهید عملیات کربلای ۴ و یکصد شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.
کد خبر: ۸۰۸۷۰۹
پخش لحظه‌های وداع با 175 غواص شهید از تلویزیون

به گزارش جام‌جم سیما، تهیه‌کننده برنامه «از آسمان» گفت: این برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تولید شده و در آن لحظه های وداع مردم ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ و یکصد شهید گمنام تازه تفحص شده به تصویر کشیده می شود.

امیر خورشیدی فرد افزود: از روزهای نخستین انتشار اخبار مربوط به 175شهید غواص تماس های مکرری از مخاطبان این برنامه دریافت کردیم که خواستار تولید یک برنامه ویژه برای این شهدای غواص بودند،‌ به همین دلیل عوامل «از آسمان» دوشنبه 25 خرداد با حضور در معراج شهدای تهران، مشغول تصویربرداری شدند تا ویژه برنامه‌ مناسبی را تقدیم ساحت این شهدای عزیز کنند.

تهیه‌کننده و کارگردان «از آسمان» گفت: این برنامه روز سه شنبه ساعت 21 از شبکه دو روی آنتن می رود و طی آن مراسم وداع با ۱۷۵غواص شهید و یکصد شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس و نیز تشییع پیکر پاک آنها به تصویر کشیده می شود.

به گفته خورشیدی فرد گفتگو با علیرضا دلبریان غواص دفاع مقدس و بازخوانی خاطرات عملیات کربلای 4 از دیگر بخش های این ویژه برنامه خواهد بود.

از آسمان کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است که به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرخورشیدی فرد روی آنتن می رود،‌ از دیگر عوامل این برنامه می‌توان به جعفر اکبری (تصویر بردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، سعید سلیمانی (صدا بردار)، بابک مهدیزاده (تدوین)، نادر گوهرسودی (گوینده)، حمید بنا (نویسنده) و عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها