معاون ساماندهی امور جوانان از تعامل با سایت‌های همسریابی خبر داد

روش‌های سنتی همسریابی کفاف نیاز جوانان را نمی‌دهد

جام جم سرا- به گفته معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، روش‌های سنتی همسریابی کفاف نیاز جوانان را نمی‌دهد و قرار شده است که دیگر به همه سایت‌های همسریابی صفت غیر قانونی ندهیم و راهکارهایی برای فعالیت سایت‌ها و موسساتی که عملکرد بهتری دارند، پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۰۷۷۶۰
روش‌های سنتی همسریابی کفاف نیاز جوانان را نمی‌دهد

دکتر محمود گلزاری افزود: تاکنون 4 سایت و موسسه را شناسایی کرده‌ایم که خلاف مسائل فرهنگی و دینی عمل نمی‌کنند ولی ایراداتی دارند که باید در تعامل با آن‌ها ایرادها را اصلاح کنیم. ما از سایت‌های خوش‌سابقه همسریابی دعوت کرده‌ایم تا به دغدغه‌های ما پاسخ دهند و کمک به اصلاح وضعیت آن‌ها کنیم تا در صورت فراهم شدن شرایط با تأیید ما فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر روش‌های سنتی همسریابی کفاف نیاز جوانان را نمی‌دهد، اظهارکرد: تعدادی سایت همسریابی فعال هستند. ما در زمینه این سایت‌ها اقداماتی کردیم. به عنوان نمونه جلساتی را با پلیس امنیت اخلاقی، مسئولان وزارت ارشاد، سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه برگزار کردیم و مستندات خود را در اختیار آن‌ها گذاشتیم تا سایت‌های غیر قانونی و غیر اخلاقی بسته شوند و جلوگیری از فعالیت آن‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.
گلزاری با بیان اینکه سایت‌های همسریابی باید ویژگی‌هایی داشته باشند، گفت: قابل اعتماد بودن و رعایت امنیت اطلاعات، امکان انتخاب درست همسر، هزینه‌های مناسب، تعریف مراحل صحیح از معرفی دختر و پسر به هم تا ازدواج، ویژگی‌هایی است که باید این سایت‌ها آن‌ها را رعایت کنند. سایت‌ها می‌توانند آغازگر ارتباط باشند و سایر مراحل باید با نظارت خانواده‌ها طی شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها