تبدیل باتری تلفن‌های همراه قدیمی به منبع شارژ همراه

ساخت پاوربانک با باتری کهنه تلفن همراه

یک گروه طراحی موفق به ارائه یک پروژه ویژه شده‌اند که با کمک آن می‌توان باتری تلفن‌های همراه قدیمی را به منبع شارژ همراه برای تلفن‌های هوشمند فعلی تبدیل کرد.
کد خبر: ۸۰۵۸۳۳
ساخت پاوربانک با باتری کهنه تلفن همراه

جام جم کلیک: همه ما تلفن‌های همراه هوشمند و غیر هوشمند متعددی را در خانه داریم که عملا برای ما کاربری ندارند و تنها در یک گوشه در حال خاک خوردن هستند. در کنار این موضوع اگر بدانید که دفع باتری این دستگاه‌ها به یک معضل در طبیعت تبدیل خواهد شد آنگاه اینکه با این دستگاه‌ها چه کاری را باید انجام بدهید، بیش‌ازپیش پیچیده خواهد شد.

یک گروه تحقیقاتی و طراحی موفق به ساختن یک دستگاه شده‌اند که این مشکل را به صورت کامل برای شما حل خواهد کرد. محصول ساخته شده توسط این گروه شامل یک محفظه ویژه است که می‌تواند باتری تلفن‌های همراه قدیمی شما را در خود نگاه داشته و امکان استفاده از آن‌ها به عنوان منبع نیروی پشتیبان برای تلفن همراه یا تبلت را فراهم سازد.

این دستگاه عملا با کمک باتری‌های دستگاه‌های قدیمی شما، یک پاوربانک ساخته و شما را از مشکلاتی همچون نحوه دور انداختن باتری‌های قدیمی و کمبود توان باتری دستگاه‌های فعلی آسوده خواهد ساخت. این دستگاه با کمک درگاه یواس‌بی کار خواهد کرد و قیمت آن تنها 39 دلار است. تقریبا تمامی باتری‌هایی که در تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان در این دستگاه جای‌گذاری کرده و از آن‌ها استفاده مجدد نمود، البته اگر تلفن همراه قدیمی شما به باتری غیرقابل جداسازی مجهز باشد آنگاه نخواهید توانست کاری در این زمینه صورت دهید.

یکی از مزایای این دستگاه این است که منبع داخلی آن به راحتی قابل تعویض است و به همین دلیل نیز برای مدت زمانی طولانی قابل استفاده خواهد بود بنابراین دیگر تلفن‌های همراه قدیمی خود را دور نیندازید زیرا باتری آن‌ها برای شما بسیار مفید خواهد بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها