زمان از دست برود، قابل جبران نیست

مهدوی‌کیا: نگران پرسپولیسم

جام جم ورزشی: بازیکن سابق پر‌سپولیس با ابراز گلایه از وضعیت مبهم این باشگاه و طرح نگرانی‌هایی برای از دست رفتن زمان جهت آماده سازی تیم در فصل پانزدهم، می‌گوید پرسپولیس همچون تیم‌های بزرگ نیاز به ستاره دارد.
کد خبر: ۸۰۵۴۸۸
مهدوی‌کیا: نگران پرسپولیسم

مهدی مهدوی کیا درباره وضعیت‌ این روزهای تیم پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: با توجه به شرایطی که پر‌سپولیس این روزها دارد قطعا همه نگران وضعیت این تیم هستند. اگر در روند واگذاری باشگاه تکلیف مشخص می‌شد الان همه می‌دانستند که با چه کسی طرف هستند و مربی تیم می‌دانست که با چه کسی طرف است و الان وضعیت بهتر از این بود.

وی افزود: دوران بدنسازی و آماده سازی پیش فصل دوران مهمی برای یک تیم محسوب می‌شود. پر‌سپولیس نباید این دوران را از دست بدهد. اگر این زمان از دست برود دیگر قابل جبران نیست و در طول فصل صدمات بدی را به تیم وارد می‌کند. ما هم به عنوان یک هو‌اد‌ا‌ر پر‌سپولیس نگران آینده این تیم هستیم اما این تیم در حال‌ حاضر شرایط خیلی بدی را دارد. برانکو باید وضعیت خود را بداند و برای تیم بر‌نامه‌ریزی کند.

بازیکن سابق پر‌سپولیس تصریح کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر تکلیف پر‌سپولیس را مشخص کنند. اگر زمان بگذرد دیگر با هیچ چیزی این زمان بر نخواهد گشت. آنها باید ساختاری را بیاندیشند تا پر‌سپولیس در فصل آینده ضربه‌ نبینند. اکثر تیم‌ها در حال‌ حاضر روند آماده سازی خود را با بر‌نامه‌ای که از قبل تدوین کرده‌اند طی می‌کنند اما متاسفانه پر‌سپولیس هیچ برنامه‌ای ندارد.

مهدوی کیا هم‌چنین به فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: امیدوارم که مسئولان پر‌سپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر مربی تیم را جذب کنند. تیم‌های بزرگ همچون پر‌سپولیس نیاز به ستاره دارند. در تیم‌های بزرگی همچون بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌رید ستاره‌ها تعیین کننده هستند. البته نباید فراموش کنیم که اهداف مربی در جذب بازیکن فوق‌العاده‌ مهم است.

او هم‌چنیبن درباره آخرین وضعیت آکادمی کیا نیز اظها‌ر کرد: تورنمنت خوبی را در اروپا پشت سر گذاشتیم و بازیکنان‌مان تجربیات خوبی را به دست آوردند. در حال‌ حاضر هم که تورنمنت به پایان رسیده است و به ایران باز گشته‌ایم تمرینات تیم‌مان ا‌د‌ا‌مه‌ دارد و قصد داریم هر دو الی سه ماه یک بار در یک تورنمنت اروپایی شرکت کنیم، زیرا قصد داریم با شرکت در تورنمنت های معتبر تجربیات زیادی را به بازیکنان‌مان منتقل کنیم.

وی افزود: ما بازیکنان نونهال را رها نمی‌کنیم و قصد داریم آنها را در آکادمی خودمان نگه داریم تا تمرین کنند و روز به روز به پیشرفت خود ادامه دهند. این‌ها آینده‌ی فو‌تبا‌ل ایران هستند که باید بر روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم. باید تجربیات بیشتری در سطح بین‌المللی به دست بیاروند تا در آینده فو‌تبا‌لیست‌های بزرگی شوند. بازیکن یازده ساله وقتی در تورنمنت بزرگی شرکت می‌کند شکست و پیروزی را می‌بیند و طعم همه مسائل فو‌تبا‌ل را می‌چشد. بازیکنان در سن یازده سالگی این تجربیات را کسب می‌کنند که در آینده این تجربیات برای آنها ارزشمند خواهد بود.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها