گوشی گلکسی J7 سامسونگ هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما پیش از این شاهد انتشار جزئیاتی از مشخصات آن و همچنین مشخصات گوشی گلکسی J5 بودیم. حال یک خرده فروشی روسی پیش از معرفی این محصول، پیش فروش آن را آغاز کرده و مشخصات فنی این گوشی نیز در سایت این خرده فروشی منتشر شده است.
کد خبر: ۸۰۵۰۳۸
افشای مشخصات فنی گوشی گلکسی J7 سامسونگ

به گزارش جام جم کلیک: کمپانی سامسونگ به زودی از گوشی‌های جدید خود با نام‌های گلکسی J7 و گلکسی J5 رونمایی خواهد کرد. تا به حال شایعات مختلفی در خصوص این گوشی‌ها منتشر شده و تقریبا تصور کلی از مشخصات فنی آن‌ها داشتیم. حال یکی از خرده فروشی‌های روسیه مشخصات فنی گوشی گلکسی J7 را منتشر کرده که این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از رونمایی آن توسط سامسونگ، قصد عرضه‌ی پیش فروش آن را داشت. البته می‌توان از این موضوع چنین استنباط کرد که سامسونگ به زودی این گوشی را به طور رسمی معرفی می‌کند.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی گلکسی J7 از مشخصات فنی شامل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است که پیش از این شایعاتی در خصوص اچ‌دی بودن صفحه نمایش این گوشی منتشر شده بود. البته از آنجا که این گوشی سایز نمایشگرهای فبلت را دارد، اچ‌دی بودن آن کمی بعید به نظر می‌رسد؛ زیرا بیشتر گوشی‌های امروزی که معرفی می‌شوند حداقل رزولوشن آن‌ها 1080p است. احتمالا گوشی گلکسی J5 نیز با رزولوشن اچ‌دی عرضه شود.

علاوه بر این، گلکسی J7 به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Marvel PXA1936 و ۱.۵ گیگا‌بایت حافظه‌ی رم مجهز می‌شود. حافظه‌ی داخلی این دستگاه ۱۶ گیگا‌بایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‌ی SD است. ظرفیت باتری تعبیه شده در این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و نسخه‌‌ای از این گوشی که در سایت روسی قرار داده شده دو سیم‌ کارته است، البته ممکن است نسخه‌ی تک سیم کارته آن برای آمریکا عرضه شود.

اوایل هفته‌ی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گوشی‌های گلکسی J5 و J7 به همان رابط کاربری تاچ‌ویز موجود در گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی s6 پلاس مجهز می‌شوند اما از آنجا که این رابط کاربری توسط سامسونگ توسعه می‌یابد، شباهت‌های جزئی نیز در رابط کاربری‌ گوشی‌های سری J و سری s6 خواهد بود. به زودی سامسونگ اطلاعات بیشتری از این گوشی را به شکل رسمی منتشر می‌کند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها