تصویربرداری فیلم «ول گرد» با بازی الهام چرخنده به شهرک دفاع مقدس رسیده و کار گروه به‌زودی به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۸۰۴۸۹۸
الهام چرخنده با «ول گرد» به شهرک دفاع مقدس رسید

تصویربرداری فیلم ویدیویی «ول گرد» به‌نویسندگی و کارگردانی محمدجواد فارسی و تهیه‌کنندگی مسعود منصوری هم اکنون در شهرک دفاع مقدس روزهای پایانی خود را می‌گذراند و به‌زودی به پایان می‌رسد.

تاکنون 85 درصد از کل کار مقابل دوربین رفته و کاوه ایمانی نیز به‌طور همزمان تدوین را به‌عهده دارد.

داستان «ول گرد» درباره لیلا، دختر دانشجویی است که پدر و مادرش در حمله هوایی دشمن به آبادان به شهادت رسیده‌اند. او در مسیر تحقیقات دانشجویی‌اش که در زمینه بزهکاری اجتماعی با گرایش بی‌خانمانان است با «عینی» که مردی کر و لال و بی‌آزار است آشنا می‌شود. «عینی» امروز کفشدار «مقام عباس» (زیارتگاهی در شهر شوشتر) است اما گذشته‌ای پرشور و افتخار دارد و... .

علی سلیمانی سرنسری، فرهاد بشارتی، سیدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، حسین عابدینی، سیدجواد زیتونی، انوش معظمی، حمید حسین‌زاده، مسعود منصوری، فرزاد رمضانی، گلناز عبدالله‌نیا و الهام چرخنده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم «ول گرد» عبارتند از: حسن اسدی (مدیر تصویربرداری)، جعفر علیان (صدابردار)، دانش کریمی (طراح گریم)، کاوه ایمانی (تدوین)، صفورا برسان (منشی صحنه)، البرز ملک‌پور (طراح صحنه و لباس)، رضا ترکمان (طراح و مدیر جلوه‌های ویژه میدانی)، یوسف قربانی (آهنگساز)، مسعود منصوری (مدیر تولید)، حسن علیزاده، عرفان حسن‌زاده (گروه کارگردانی) و مصباح فارسی (عکاس و تصویربردار پشت‌صحنه). (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
این خانم داره زور میزنه كه خودشو تو دل مردم جاكنه ولی داره زحمت بیخود میكشه ، چون هركاری بكنه موفق نمیشه،

نیازمندی ها