جستجوی پلیس شهرستان قروه با گذشت 10 روز از وقوع جنایت هولناک در خیابان پروین اعتصامی این شهر برای دستگیری قاتل بی‌نتیجه مانده است.
کد خبر: ۸۰۴۸۵۱

به گزارش جام‌جم، در این جنایت که پیش از ظهر ششم خرداد رخ داد، مردی به نام جمشید که مبتلا به بیماری ام‌اس بود با ضربات چاقو از پای درآمد و همسرش بشدت زخمی شد. جسد جمشید به پزشکی قانونی و همسر زخمی‌اش که سودابه نام دارد به بیمارستان انتقال یافت. تحقیقات پلیس از همسایه‌ها نشان داد، آنها مرد جوانی را که با مقتول دوست بوده، هنگام فرار از محل جنایت مشاهده کرده‌اند. با گذشت پنج روز از وقوع حادثه، ماموران به تحقیق از سودابه پرداختند که معلوم شد متهم، مرد جوانی است که دوست شوهرش بوده و هنوز نمی‌داند آن مرد به چه انگیزه‌ای دست به این کار زده است. با ثبت اظهارات این زن، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و ماموران مشخصات و تصویر متهم را در اختیار گشت‌های انتظامی شهرستان قروه و دیگر شهرهای کشور قرار دادند. با گذشت 10 روز از وقوع این جنایت هولناک هنوز قاتل فراری بوده و پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری وی آغاز کرده است.

توفیق، برادر سودابه در این باره به جام‌جم گفت: اواخر سال گذشته شوهر خواهرم – جمشید – با متهم فراری آشنا شد. پسر جوان هر از گاهی به خانه دامادمان می‌آمد و به او در درمان بیماری‌اش کمک و داروهای مورد نیاز جمشید را تهیه می‌کرد. وی ادامه داد: در جریان این رفت‌و‌آمد‌ها بود که مرد جوان زمانی که از دامادمان شنیده بود خواهرم به دف زدن علاقه دارد، در حضور جمشید چند جلسه به او آموزش داده بود. هر بار دوست جمشید به خانه می‌آمد، خواهرم سعی می‌کرد در خانه حضور نداشته باشد. روز حادثه نیز قرار بود همراه یکی از اعضای خانواده برای خرید بیرون برود که شرایط فراهم نشد و خرید را به روز دیگری موکول کرد. این مرد خاطرنشان کرد: آن روز خواهرم در حال نظافت راهروی مقابل خانه بود که زنگ در به صدا درآمد و متهم درحالی که چاقویی به دست داشت به زور وارد خانه‌شان شده و او را به کناری پرت کرد. آن زمان خواهرم قصد فریاد زدن و کمک گرفتن از شوهرش را داشت که مرد مهاجم او را با ضربات چاقو زخمی کرد. جمشید متوجه این درگیری شده و با این‌که بیمار بود به سمت مرد مهاجم رفت که با ضربه چاقوی او کشته شد.

وی گفت: هنوز نمی‌دانم عامل جنایت به چه انگیزه‌ای دست به این کار زده است. از پلیس و مراجع قضایی می‌خواهیم هرچه زودتر عامل جنایت را دستگیر کرده و به سزای عملش برساند. متاسفانه در این حادثه فرد یا افرادی که به بهانه کمک وارد خانه خواهرم شده بودند شروع به فیلم و عکس گرفتن از جسد دامادمان و خواهرم کرده و آن را در فضای مجازی و اینترنت منتشر کرده بودند که این موضوع باعث ناراحتی خانواده‌مان شده است. همچنین اخباری که درباره ورود قاتل به قصد آزار و اذیت خواهرم منتشر شده است صحت ندارد و انگیزه قاتل مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها