درباره سریالی که مخالفان و موافقان زیادی داشت؛

گل و خار « شمعدونی»

مجموعه «شعمدونی» سروش صحت چهارشنبه و پنج‌شنبه (13 و 14 خرداد ماه) پخش نخواهد شد.
کد خبر: ۸۰۴۳۸۴
به جای «شعمدونی» چه می‌بینید؟

مجموعه «شعمدونی» پخش خود را از جمعه ادامه می‌دهد. این مجموعه جمعه (پانزدهم خرداد‌ ماه) ساعت 21، قسمت سی‌وهشتم خود را روی آنتن می‌برد.

شبکه سه سیما روز چهارشنبه ساعت 21 برنامه «من‌ الغریب الی حبیب» که گفت‌وگو با پیرغلامان و مداحان اهل بیت (ع) است را جایگزین «شمعدونی» کرده و روی آنتن می‌برد. همچنین این شبکه برنامه «مکتب امام (ره)» که در سه قسمت تدوین شده است، به روی آنتن خواهد برد.

روز پنج‌شنبه نیز شبکه سه سیما قسمت دوم «مکتب امام» را که بر اساس موضوع معنویت، عقلانیت و عدالت ساخته شده است پخش خواهد کرد.

مستند «آنا» نیز که رویکرد آن تفحص شهداست، پنج‌شنبه به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه «شمعدونی» داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را بر عهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

محمدحسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، نگار عابدی، رویا میرعلمی، محسن قاضی مرادی، محمدرضا داود نژاد، ویدا جوان، امیر کاظمی، رضا کریمی و ... از بازیگران سریال «شمعدونی» هستند.

سروش صحت نقش اول این سریال را به (محمد نادری) - بازیگری جدید در حوزه طنز - محول کرد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ممم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
۰
۰
بعد از شنیدن كلی تبلیغات شمعدانی را دیدم
از شروع تیتراژ می توان متوجه ضعف و بی اطلاعی عوامل كارشد دانه لوبیایی درحال سبز شدن كه تبدیل به شمعدانی می شود هیچ یك از عوامل حدااقل اطلاعات از گل گیاه را نداشته درغیر اینصورت برای شمعدانی دانه لوبیا نمی كاشتند
هرچند كارگردانی و مونتاژ نسبتا بی نقص است اما

داستان بسیار ضعیف و خسته كننده است بازی ها بسیار ابتدایی هستند و بجای كنز رفتار كمیك بدون مهارت دیده می شود این سریال كه همه را به صورت شخصیت های عصبی و مستاصل نشان میدهد بجای طنز مفرح بودن جنگ اعصابهای خانواده های بی سروته را تداعی می كند و شخصیتها هیچ كدام دوست داشتنی نیستند و بیننده با اكراه به هریك نگاه می كند درصورتیكه یك داستان طنز باید حدااقل چند شخصیت جذاب و دوست داشتنی داشته باشد یا حركات و سكنات خنده كه هیچ لبخندی به لب بیاورد نا چندش و اعصاب خوردی
مجسم كنید بیمار با شخصیت خشك و رودار متوجه می شود همراهان عوض اش روی تخت مخصوص او خوابیده اند و ایشان سراغ همراه دیگری كه در راهرو خوابیده می رود و بدون كلام مرتب به پسر جوان بلاتكلیف داستان كشیده می زند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها