جام جم ورزشی: سرمربی آرسنال به خود می‌بالد که هدایت چنین تیم بزرگی را برعهده دارد. او از قهرمانی با آرسنال در جام حذفی انگلیس بسیار خوشحال است اما تاکید کرد که هنوز احساس گرسنگی می‌کند.
کد خبر: ۸۰۳۴۹۶
ونگر: احساس گرسنگی می‌کنم

آرسنال توانست با شکست استون ویلا قهرمانی در جام حذفی انگلیس را به دست آورد. این برای دومین سال پیاپی است که توپچی‌ها می‌توانند قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورند. در این دیدار که در ورزشگاه ومبلی برگزار شد شاگردان آرسن ونگر توانستند با 4 گل حریف خود را شکست دهند تا ثابت کنند که شایسته پیروزی در این دیدار هستند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال از قهرمانی در جام حذفی بسیار خوشحال است. او می‌گوید احساس گرسنگی می‌کند و دوست دارد که حال حالاها با آرسنال ادمه دهد. ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: می‌خواهم با آرسنال ادامه بدهم و با این تیم قرارداد طولانی مدت امضا کنم. دو سال دیگر با آرسنال قرارداد دارم اما با سران باشگاه می‌نشینم تا درباره تمدید قرارداد صحبت کنیم. می‌خواهم بدانم که آیا آنها به من اعتماد دارند یا نه. هنوز اشباع نشده‌ام و بسیار احساس گرسنگی می‌کنم. می‌خواهم در آینده بهترین عملکرد را با آرسنال داشته باشم و موفقیت‌های زیادی به دست آوریم.

او ادامه داد: بازی بسیار خوبی را برابر استون ویلا به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. استون ویلا در بازیهای اخیر خود خوب کار کرده بود و می‌خواست در این دیدار برای ما دردسرساز شود اما باردیگر ثابت کردیم که تیمی یک دست و هماهنگ هستیم. برتری واضحی بر حریف داشتیم. نشان دادیم که می‌توانیم وقتی هم زیر فشار هستیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم. می‌خواهم به همه هواداران آرسنال و سران باشگاه این پیروزی و قهرمانی را تبریک بگویم. ما فصل را بسیار بد شروع کردیم اما هواداران از ما حمایت کردند. درست است که شروع بسیار بدی داشتیم اما پایان بسیار خوبی از خود نشان دادیم و این بسیار خوشحال کننده است.

ونگر در پایان سخنان خود گفت: به صراحت بگویم که هفته بسیار سختی برای من بود. باید در درون دروازه حساس‌ترین تصمیم را می‌گرفتم. اعتماد به نفس بالا باعث شد تا در این دیدار به پیروزی برسیم. افتخار می‌کنم که هدایت تیم بزرگی چون آرسنال را برعهده دارم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم روزهای خوبی را با آرسنال رقم بزنم.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها