توضیح بانک ملی درباره برداشت ۵هزار تومانی از حساب برخی مشتریان

بانک ملی درباره برداشت ۵هزار تومانی از حساب برخی مشتریان به دلیل کسر آبونمان ارسال پیامک (ساپتا) اعلام کرد: مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند، مبلغ ۵۰۰۰تومان به حسابشان برگشت داده می‌شود.
کد خبر: ۸۰۳۱۰۶
توضیح بانک ملی درباره برداشت ۵هزار تومانی از حساب برخی مشتریان

بانک ملی اعلام کرد: با توجه به کسر مبلغ 50000 ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی در خصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یاد شده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد.

مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی‌السابق داشته‌اند.

بانک ملی ایران در سال 1393 مبلغ 24 میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال 1394 حدود 50 میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ 100000 ریال در دو نوبت ( هر نوبت 50000 ریال) اخذ گردد.

بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده 49600 نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.

شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (50000 ریال ) به حساب آنان برگشت داده خواهدشد.

بدیهی است این اقدام درجهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیتهای بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیزمی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
خیلی مسخره هست پولی كه تو حساب ماست بانك داره ازش سود میبره ...
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
درتمام دنیا بانكهای معتبر اینگونه خدمات را رایگان عرضه میكنند نه اینكه بدون اطلاع از حساب مشتریان بردارند این به معنی دست بردن به اموال غیر است
آمنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
اینها بهانه ست و حرفهای من در آوردیه.اینا میخوان اختلاسی كه از بانك ملی شده رو جبران كنند.فكركردند مردم ....
با پول مردم اون پول رو جبران كنند...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۰
خیلی ... است اصلا اطلاع رسانی نشده بود
الماسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
۰
۰
بانك ملی بداند مردم هشیارند وجلو دست اندازی انهارا میگیرد ،حتما این مبلغ ناچیز برای اربابشان اقای خاوری است كه تو كشور كانادا، در مضیقه مالی قرار گرفته است . بابا ، خدمات بانك به مشتری باید رایگان باشد. این همه سود از اندوخته های مردم به جیب میزنید بس نیست .... ؟؟

نیازمندی ها