ادامه اعتراض جهانی به جنایات رژیم سعودی علیه مردم یمن

برزیل هم روابط دیپلماتیک خود را با عربستان قطع کرد

40 یمنی در عدن شهید شدند

یمن زیر آتش رژیم سعودی

هواپیماهای جنگی رژیم سعودی دیشب مناطق مختلف استان های حجه ، صعده و صنعا را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری غیر نظامی شهید و زخمی شدند.
کد خبر: ۸۰۲۹۰۹
یمن زیر آتش رژیم سعودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این حملات یک انبار مواد غذایی و یک نیروگاه برق در استان حجّه هم هدف قرار گرفت.

در پی حملات هوایی رژیم سعودی و درگیری های زمینی در شهر عدن میان نیروهای مردمی و افراد وابسته به منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن نیز 40 تن شهید و دهها تن زخمی شدند.

ارتش و کمیته های مردمی انصار الله در واکنش به حملات رژیم سعودی چندین منطقه و پایگاه نظامی عربستان را در مناطق مرزی نجران و جیزان گلوله باران کردند.

در این عملیات دو افسر و شماری از نظامیان سعودی کشته و یک تانک و چند خودرو نظامی منهدم شد.

در حمله‌ عصر پنج‌شنبه ارتش یمن و نیروهای مردمی به پادگان شحبه در شهر نجران، 2 افسر سعودی کشته شده و تجهیزات نظامی پادگان منهدم شد.

در پی حمله به پادگانی در جنوب غربی عربستان سعودی در حدود مرزی کشور یمن، دو خودروی زرهی و یک تانک منهدم شده و شماری از سربازان سعودی نیز‌ زخمی شدند.

دیشب کنسولگری روسیه درشهر عدن مورد بمباران جنگنده های عربستانی قرار گرفت و گزارشها حاکیست ساختمان این کنسولگری که در منطقه خور مکسر شهر عدن، واقع است به همراه چند منزل مجاور آن خسارت دید.

در سایه فروپاشی صفوف القاعده و شبه نظامیان حزب اصلاح در مارب، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشرفت های قابل ملاحظه ای بدست آوردند.

منابع خبری گزارش دادند سرکرده گروهک منافقین در فرانسه با سفیر عربستان دیدار کرده و ضمن تشکر از حمایت های مالی رژیم سعودی از این گروهک برای کمک به حملات در یمن اعلام آمادگی کرده است.

ضیف الله الشامی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: عقب نشینی این جنبش را از مواضع خود می توان درچارچوب گفتگوهای داخلی بررسی کرد و هیچ کس نمی تواند عقب نشینی از این مواضع را به جنبش انصارالله تحمیل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها