به گزارش جام جم ورزشی ، روز گذشته از پیراهن تازه بارسلونا رونمایی شد و طرح دید این پیراهن اعتراض بسیاری از مردم را در پی داشته است. این پیراهن هنوز در فروشگاههای معتبر نایک و بارسلونا در آسیای جنوب شرقی، آمریکای جنوبی و اروپا عرضه نشده اما پیش بینی مدیران فروش محصولات بارسلونا با توجه به بازتاب بسیار منفی از این پیراهن تازه، یک شکست بزرگ اقتصادی در این حوزه است.
شایعه مربوط به دستور خطوط هوایی قطر برای افقی بودن خطوط آبی و اناری جهت کنتراست و رویت بهتر آرم این حامی مالی، خشم هواداران بارسلونا را دو چندان کرده است.
در تاریخ باشگاه بارسلونا چنین طرحی سابقه نداشته، هر چند تا کنون سه بار این مدل از طراحی پیراهن در تیم فوتبال بارسلونا عرضه شده که هر بار با توجه به عدم اقبال عمومی، با شکست مواجه شده و به تولید انبوه نرسیده است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
با یوسف رحیمی، درباره تلاش برای تحقق یکی از توصیههای رهبر معظم انقلاب گفتوگو کردیم
گفتوگوی «جامجم» با دستاندرکاران شبکههای مختلف رادیویی که مراسم تشییع پیکر سیدحسن نصرا... را به صورت زنده پوشش دادند
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید