بهناز شفیعی همسر مرحوم حجازی:

«ناصر» هر روز کنار پنجره است

جام جم ورزشی: "بهناز" خانم چهار سال است بدون ناصر زندگی می کند. چهار سال بی ناصری را خوب تاب آورده است. البته ناصر برای بهناز شفیعی نمرده. لحظه لحظه زندگی بانو با حجازی سپری می شود.
کد خبر: ۸۰۰۷۲۳
«ناصر» هر روز کنار پنجره است

به گزارش جام جم ورزشی ، یاد و خاطره اسطوره فقید آبی ها آنچنان در خانواده حجازی زنده است که جانان نوه کوچک آن مرحوم که در زمان کوچ ابدی وی تنها چهار ماه داشت اکنون در پنج سالگی به خوبی پدربزرگ خود را می شناسد. عکس های پدربزرگش را می بوسد و او را "بابا ناصر" صدا می کند. بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی هنوز سعی می کند با غم فقدان ناصر خان کنار بیاید. او با نوه هایش خود را سرگرم می کند اما یک لحظه از یاد حجازی بیرون نمی آید.

بهناز شفیعی در گفت و گو با سایت جام جم ورزشی اتفاق جالبی را درباره همسر مرحومش نقل می کند. او می گوید ناصر بسیار به خوابش می آید. شفیعی از روزهای بدون او می گوید. وی در اینباره گفت: "روزهایی بود که به شدت افسرده شده بودم خواب عجیبی دیدم. شبی ناصر به خوابم آمد و به من گفت که من همیشه کنار پنجره هال نشستم پس ناراحت نباش. من همیشه کنارت هستم. " بهناز شفیعی در ادامه گفت: "از آن پس هر چند همچنان دلتنگ ناصر هستم اما خیالم کمی راحت تر است. البته او پیش از آن نیز بسیار به خواب من آمده بود. "

بهناز شفیعی هم اکنون به همراه فرزندانش آتیلا و آتوسا و عروس و دامادش در یک ساختمان چهار طبقه زندگی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها