آیا با همایش‌، مشکلات حوزه فاوا رفع می‌شود؟

پشت صحنه همایش‌ها

رای اولین بار

یک برنامه تخصصی تلویزیونی برگزیده جشنواره فاوا شد

برنامه تلویزیونی «رادیکال هفت» توانست جایزه جشنواره فاوا را از آن خود کند.
کد خبر: ۸۰۰۰۳۲
یک برنامه تخصصی تلویزیونی برگزیده جشنواره فاوا شد

به مناسبت روز جهانی ارتباطات هر ساله جشنواره‌ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود که امسال برای اولین بار یک برنامه تلویزیونی توانست به مرحله فینال راه یافته و برنده بخش رسانه تصویری شود.

پنجمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) یادآوره شهید دکتر قندی همزمان با روز جهانی ارتباطات روز گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمود واعظی - وزیر ارتباطات و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به کار خود پایان داد.

در این جشنواره از برترین فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ۷ محور شبکه های ارتباطی، دولت الکترونیک، محتوای شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات روستایی، پژوهش و نوآوری، اطلاع رسانی و رسانه و توسعه خدمات پستی تقدیر به عمل آمد که در بخش اطلاع رسانی و رسانه، سعید نوری آزاد تهیه کننده و سردبیر برنامه تلوزیونی رادیکال7 شبکه آموزش سیما، حائز رتبه برگزیده در بخش رسانه تصویری شد.

هر ساله داوران این جشنواره که از سوی وزارت ارتباطات مشخص میشوند به بررسی برنامه های تلوزیونی و رادیویی این حوزه میپردازند اما تا کنون هیچ برنامه ای نتوانسته بود در بخش رسانه نمره قبولی از هیات داوران کسب کند .

این برنامه اولین تولید شبکه آموزش بعد از حضور مدیر جدید و با رویکرد آموزش و مهارت آموزش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود که بصورت یک تولیدی روی آنتن سیما رفت.

در حال حاضر حدود 7 برنامه زنده و تولیدی در حوزه فناوری اطلاعات در شبکه‌های مختلف سیما در حال پخش است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بزرگ­ترین پایگاه علمی- پژوهشی ایران و جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
۰
۰
بحمد الله ما همینك با افتخار بزرگ­ترین پایگاه علمی- پژوهشی ایران و جهان را طی تلاش چندین ساله گردآوری كرده ایم. امتیازات و ویژگی های منحصربفرد پایگاه عدد (علوم دانشگاهی دیجیتال)، این محصول را به سامانه ای بی نظیر و بی رقیب در عرصه ی تامین منابع علمی مورد نیاز اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و نخبگان كشور عزیزمان تبدیل نموده است.

پایگاه مذكور، كلیه ی منابع علمی مورد نیاز این عزیزان شامل تمامی مقالات انگلیسی و فارسی، كتب علمی و پایان نامه های انگلیسی از معتبرترین دانشگاه ها و ناشران جهان را یكپارچه و مجتمع و در سریع ترین زمان ممكن در اختیار آنان می گذارد و همینك آماده ی ارائه خدمات در حوزه دسترسی آنلاین به منابع عظیم علوم دانشگاهی دیجیتال به وزارت خانه ها، سازمان ها، دانشگاه ها، مراكز علمی و پژوهشكده ها می باشد.

در شرایط فعلی و با توجه به تحریم های كه در مقاطع مختلف برای دانشگاه ها در دسترسی به منابع علمی خارج از كشور اعمال می شد و مشكلات دانشجویان و پژوهشگران در عدم دسترسی به منابع علمی مورد نیاز و هزینه های فراوانی كه دانشگاه ها در مقاطع مختلف در این راستا متحمل می شوند، ما توانسته ایم بخش اعظمی از این منابع را آفلاین نموده و دائما در حال افزایش و بروزرسانی می باشد، بزودی كلیه منابع علمی جهان شامل مقالات انگلیسی و فارسی، كتب علمی و پایان نامه های انگلیسی را در سرورهای داخل كشور خواهیم داشت تا در صورت تحریم و قطع دسترسی به منابع جهانی ، مشكلی در عرصه تحقیق و پژوهش كشور بوجود نیاید.

متاسفانه در حال حاضر علی رغم مراجعه به نهادها و سازمانهای مختلف، هیچ حمایتی از سوی هیچ سازمانی نشده ایم…. مگر رسالت و وظیفه شبكه ملی اطلاعات كه مدتهاست از آن حرف زده شده و هزینه شده، جز اینست كه در شبكه داخلی بتوان پاسخگوی نیازهای كاربران داخلی بود و چه نیازی بالاتر از نیاز به دسترسی سریع و آسان پژوهشگران كشور به جدیدترین منابع علمی و اطلاعاتی…..

همچنین خواهشمند است لطفا فایل پیوستی را ملاحظه نماییدو در صورت امكان این موضوع رو بررسی نمایید….
پایگاه عدد

نیازمندی ها