دبیر شورای نگهبان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند گفت: الان افرادی در این انتخابات فعال شده‌اند که مسئولیت‌های بالایی هم دارند، اما اساسا چشم دیدن ولایت فقیه را ندارند و همه هَمِّ‌شان افزایش قدرت خودشان و کاهش اقتدار ولایت است. البته تا الان خدا لطف کرده و مانع تحقق اهداف آنان شده است.
کد خبر: ۷۹۹۷۲۸

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در دیدار اعضای «مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی» با تاکید بر این‌که باید با حساسیت از مسائل مربوط به انتخابات و کیفیت فعالیت افراد در آن مطلع باشید، تصریح کرد: از کارشناسان مطمئن بخواهید جریان‌ها و اوضاع سیاسی را برای شما تشریح کنند. از استادان حوزه و دانشگاه تا دانشجو و طلبه و عموم مردم باید با مسائل سیاسی روز آشنا باشند و بتوانند افراد صالح و فاسد را بشناسند و از مسئولیت سنگین انتخاب افراد صالح غافل نگردند.

وی با توصیه به حاضران مبنی بر این‌که از مسائل مهم سیاسی غفلت نکنند، افزود: شما، علاوه بر طلبه بودن، به عنوان یک شهروند در خیر و شر این مملکت سهیم هستید. بنابراین، خودتان را منحصر به یک امر و موضوع نکنید و توجه به امور این مرکز، نباید موجب شود از اوضاع سیاسی کشور بی‌اطلاع بمانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها