پیشنهاد ۳۳۲ میلیاردی برای پرسپولیس

استقلال خریدار پیدا کرد!

خریداران سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در چهارمین مزایده فروش سهام این دو باشگاه درحالی مشخص شد که دو شرکت مبلغی بیش از ۳۲۹ میلیارد تومان برای خرید سهام پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند.
کد خبر: ۷۹۹۷۰۳
استقلال خریدار پیدا کرد!

مزایده خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درحالی بعدازظهر امروز سه‌شنبه درحال برگزاری است که ۳ خریدار برای پرسپولیس و یک خریدار برای استقلال فرم‌های خود را به سازمان خصوصی‌ سازی تحویل دادهند.

در این بین، برای باشگاه استقلال تهران، شرکت سرمایه‌گذاری سمند (از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی ایران‌خودرو) مبلغ ۲۹۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان پیشنهاد داده است.

همچنین بعد از بازشدن پاکت خریداران پرسپولیس مشخص شد ۳ شرکت استیل آذین ایران، بهنام پیشرو کیش و شرکت سرمایه‌گذاری نیوان ابتکار (از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا) برای خرید این باشگاه درخواست رسمی خود را ارائه کردند.

در این بین مبلغ پیشنهادی شرکت نیوان ابتکار ۲۹۰ میلیارد تومان است. شرکت بهنام پیشروکیش مبلغ ۳۲۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۸۸۸ تومان و استیل آذین هم ۳۳۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۶ تومان برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده‌اند.

طبق اعلام مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، حداکثر تا روز یکشنبه هفته آینده، اهلیت خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شده و شاید مالکان جدید این دو باشگاه مشخص شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها